Toon posts:

Beugel om Iiyama tft op te kunnen hangen aan muur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of en waar ik een ophangbeugel kan krijgen voormijn TFT AX3835UT (15inch)van Iiyama?
Hij staat nu nog gewoon op een standaard, maar ik wil hem i.v.m. ruimtegebrek aan de wand monteren en het lijkt erop als ik aan de achterkant van de monitor kijk dat het wel kan maar op de site van Iiyama kan ik nix vinden.
Alvast bedankt!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Mod er eentje zou ik zeggen! Misschien dat er wel speciale zijn, maar als die niet op site staan.....Je kan ook gewoon zoeken naar zo'n universele beugel, merkloos voor elk beeldscherm ofzo. Zo heb ik het ook met m'n speakers gedaan, 2 klemmen en schroef oplossingen.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:02
als ik 't goed kan herinneren is het een (iso) standaard. Dus universele aansluiting.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Op zaterdag 30 maart 2002 18:13 schreef d9thuis het volgende:
Weet iemand of en waar ik een ophangbeugel kan krijgen voormijn TFT AX3835UT (15inch)van Iiyama?
Hij staat nu nog gewoon op een standaard, maar ik wil hem i.v.m. ruimtegebrek aan de wand monteren en het lijkt erop als ik aan de achterkant van de monitor kijk dat het wel kan maar op de site van Iiyama kan ik nix vinden.
Alvast bedankt!
Als je de standaard uitelkaar haalt, met een schroevendraaier, zit de beugel die jij bedoelt er al in....het frame van de standaard is er op vast gemonteerd... :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX