Bezopen keyboard

Pagina: 1
Acties:

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn MS Natural Keyboard Pro doet weinig meer sinds een half uurtje.. alle drie de lampjes knipperen constant en hij typt achter mekaar het cijfer 9 op t scherm.
Ik heb m altijd in de PS2 port gehad, net even USB geprobeerd maar die doet niks meer :(

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ie nou al stuk is, hijs nog maar een half jaartje oud..! ;(

Iemand anders dit wel s meegemaakt? Kan dit een virus zijn ofzo?

thanks

spek pc, spek hifi, last.fm

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

kan ook aan pc liggen, al gereboot?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 17:48 schreef Snoggle het volgende:
Kan dit een virus zijn ofzo?
Dat is mogelijk ja. Misschien een virusscan?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• eagle
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 21:19

eagle

-beast

Garantie !!!!!!!!!! terugbrengen en omruilen (of je moet hem geOC't hebben (zit je in het verkeerde topic :P )

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Mmmm... Klinkt als kortsluiting :?

Had je je PC wel uit toen je 'm omplugde?

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 17:48 schreef Snoggle het volgende:
Ik heb m altijd in de Serial port gehad
Serial=COM toch :? Ik heb nog nooit toetsenborden gezien die die poort gebruiken. Is het geen PS/2 geval?

Verwijderd

Nou, als je die problemen hebt sinds je de meuk ff omgeplugd hebt, issie hoogstwaarschijnlijk wel stuk. Een virus zal het hoogstwaarschijnlijk niet zijn (al kan het nóoit kwaad om ff te scannen).

--> idd, garantie... :?

• YoG
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 17:59 schreef Silverstar het volgende:

Serial=COM toch :? Ik heb nog nooit toetsenborden gezien die die poort gebruiken. Is het geen PS/2 geval?
yup :P typfoutje... gebruik nu een ander toetsenbord he :P
Garantie !!!!!!!!!! terugbrengen en omruilen (of je moet hem geOC't hebben (zit je in het verkeerde topic )
Tsja, als ik t garantiebewijs nog kan terugvinden ..ligt normaal in me buro-la.. en natuurlijk ligt ie daar niet meer |:(
Sinds wanneer kun je toestenborden oc'en :?
Dat is mogelijk ja. Misschien een virusscan?
Probeerde ik net al, werkt me scanner opeens niet meer ??
Ik las vorige week toevallig van een virus dat je scanner kon vernaggelen..
Ik krijg nu dus dit scherm als ik een taak wil uitvoeren in Norton Antivirus 2002

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2651176517

heeft t dus altijd gedaan hiervoor..

Verwijderd

zal waarschijnlijk wel een virus zijn maar dan zou dat ander toetsenbord toch ook niet meer werken :?
denk dat er niet veel meer op zit behalve format c als het een virus is (waarschijnlijk niet)
of omruilen, zal waarschijnlijk wel oplossing geven

• YoG
  • Niet online
Tsja.. Misschien heeft dat virus alleen me device drivers van me intellitype vernaggeld en niet van me standaard IBM bordje..

Format C vind ik wel weer errUg drastisch eh?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

heb je hem al op een andere PC geprobeerd?

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
wat die Norton foutmelding betreft:
This problem has been reported to Symantec Technical Support, but we have not been able to reproduce the problem. We will continue to track this problem, and this document will be updated if new information or a solution is found.

Volledig artikel:
http://service4.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/b69c799adfa31ecc85256aa30052f4d0/1723f5e2835dd8c488256ac6004bbc8a?OpenDocument

(het gaat hier dus hoogstwaarschijnlijk niet om een virus)

• YoG
  • Niet online
tenks.. maar dat probleem heb ik ook als ik Niet een scan gescheduled heb.. ook als ik een nieuwe scantaak toevoeg werkt ie niet :(

Timpie, kep maar 1 pc.. zal t eens bij de buren proberen..

edit, als ik zo'n sca-bestand gewoon aanklik werkt t wel.. lijkt mij dat er *iets* is geweest wat in t register heeft zitten kloten.. ik zal vannacht eens een volledige scan doen.

..en me garantiebewijs proberen te vinden |:(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Werkt hij wel normaal in DOS/een ander OS/als je van een CD/diskette boot?
Zoja is het dus iets softwarematigs in Windows, kan dus een virus zijn. Als hij daarin ook niet normaal werkt zou ik nog eens extra grondig gaan zoeken naar een garantie bewijs en nog evt. het rambord uitproberen op een andere pc zoals hierboven al wordt voorgesteld.

Verwijderd

is het een usb toetsenbord die in je ps/2 uitgang zit met zo'n groen/turquoise plugje?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 22:23 schreef sjaak100 het volgende:
is het een usb toetsenbord die in je ps/2 uitgang zit met zo'n groen/turquoise plugje?
Dit toetsenbord heeft 2 aansluitingen zeg maar, een USB en een PS/2, er zit geen verdeel stukje tussen omdat de kabel van het toetsenbord op het eind wordt gesplitst (met een PS/2 en USB aansluiting).

Verwijderd

mmm online scan op www.symantec.com doen ;) dan weet je ook of je een virus hebt (meestal is de echte beter maar deze detecteert ze wel)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Je hebt het over 'ineens' wat moet ik me daarbij voorstellen? Dan zou ook dat eventuele virus 'ineens'actief zijn geworden in dat half uurtje; lijkt me dus een beetje sterk! :)

Probeer eens een bootdisk of ga eens door de menutjes lopen wandelen in de bios (GEEN paswoord aanzetten hoor! :) )

Anders is het gewoon een draadbreuk. Liggen er geen andere stekkers tegen je kast aan? at geintje heb ik eens gehad namelijk.

Als je misschien virus nooddiskettes hebt, ga die eens proberen. (zorg wel dat ze actueel zijn)

/dev/null

• YoG
  • Niet online
Beadnkt voor de replies mensen :)
Op zaterdag 30 maart 2002 22:25 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Dit toetsenbord heeft 2 aansluitingen zeg maar, een USB en een PS/2, er zit geen verdeel stukje tussen omdat de kabel van het toetsenbord op het eind wordt gesplitst (met een PS/2 en USB aansluiting).
Yep, dit is m, op de site van MS werd me aangeraden om ze eens allebei aangesloten te proberen, zelfde verhaal, alle drie lampjes knipperen dan.
In DOS gebeurt hetzelfde met die 'negens'.

Als ik m alleen met USB aansluit knipperen er GEEN lampjes en gaat zoals normaal alleen de Caps-Lock branden.. maar dan doet t keyboard helemaal niks! :'( Ook niet als ik m daarna weer reboot.

Dat met die negens gebeurde idd spontaan, ik was wat aan t typen in Word en zomaar komen al die negens te voorschijn en beginnen de lampjes te knipperen.. :?

..ben nog steeds me garantiebewijs aan t zoeken, ik zit nu op een oud heel IBM toetsenbordje te typen.. en dat typt eigenlijk veel rielekster :P

Pagina: 1