Hotmail -> verzonden berichten

Pagina: 1
Acties:

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Hoi,

Is het mogenlijk om bij Hotmail in te stellen dat al je verzonden berichten automatisch bij de 'Verzonden berichten' komt te staan?

Want nu moet ik bij het verzenden steeds "Bericht kopiëren naar map Verzonden e-mail" aanvinken. Ik wil dus dat dit automatisch gebeurt.

Weet iemand hoe dit moet? Alvast bedankt! :)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik weet wel dat sommige mensen bij CC een pop3 adres invullen en op die manier al hun verzonden mail zelf ook ontvangen :)

Mother, will they like this song?

• Cardinoz
Op zaterdag 30 maart 2002 17:39 schreef TheLunatic het volgende:
Ik weet wel dat sommige mensen bij CC een pop3 adres invullen en op die manier al hun verzonden mail zelf ook ontvangen :)
Jah, maar die moet je dan ook weer iedere keer opnieuw invullen...

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Zet je toch in je adresboek onder de naam 'a' ofzo

Mother, will they like this song?

Verwijderd

hey mede tdla :P

volgens mij is dit niet mogelijk met hotmaiL?

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 06:54
Als je hotmail berichten via outlook verstuurd, kan je wel instellen dat elk bericht moet worden opgeslagen in verzonden berichten. Misschien is dat een optie.
Let wel op dat je heel snel aan je 2 MB limiet komt als je ook je verzonden berichten opslaat.

• Cardinoz
Als je hotmail berichten via outlook verstuurd, kan je wel instellen dat elk bericht moet worden opgeslagen in verzonden berichten. Misschien is dat een optie.
Let wel op dat je heel snel aan je 2 MB limiet komt als je ook je verzonden berichten opslaat.
Ik gebruik gewoon de webbase Hotmail. Maar aan die 2MB kom ik niet zo snel, ik stuur haast nooit plaatjes enzo. Toch bedankt voor je reactie.

Ik stuur wel een mailtje naar de Hotmail staff, dat ik een idee voor hun heb. :)

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 21:54 schreef Cardinoz het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon de webbase Hotmail. Maar aan die 2MB kom ik niet zo snel, ik stuur haast nooit plaatjes enzo. Toch bedankt voor je reactie.

Ik stuur wel een mailtje naar de Hotmail staff, dat ik een idee voor hun heb. :)
alsof ze daar wat mee doen ;) Maar ik zou het ook niet doen, als je veel verstuurd/ontvangt zit je echt snel op 2 mb :)
Pagina: 1