Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Unlock Nokia 6150 / Telfort na afloop contract

Pagina: 1
Acties:

• Zip
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07-2023
Zoals de topic al aangeeft wil ik mijn abbo (Telfort) opzeggen die per 30 september afloopt en een nieuw abbo (goedkoper /beter) nemen.

Nu is het toch zo dat ik gewoon met mijn nokia 6150 een ander abbo kan nemen zonder dat een evt. simlock mij in de weg zit.

Wie schept er duidelijkheid.

Thanks alvast.

• kiekerjan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:45
Als je je telefoon met abo langer als een jaar hebt, dan zijn ze verplicht een eventuele simlock er gratis af te halen. Dus no problem.

These are my principles. If you don't like them I have others.

Verwijderd

Heb net een "2e hands" ;) Nokia 6150 gekocht van een maat, en daar werkte mijn Prepaid kaart van een grote aanbieder niet in (was een abbonements toestel). Er zijn 2 simlocks: zgn. providerlock, en een lock, dat je dus in een abbo phone geen prepay sims ken gebruiken. Telefoonaanbieders zijn volgens mij alleen verplicht na 1 jaar die laatste eraf te halen. Ze zullen gek zijn, hun eigen providerlock eraf te halen. Dat doen ze alleen op aanvraag (en tegen betaling) toch?

Verwijderd

Verplicht er af halen is een groot woord... (zin) Na een jaar mag je de code gratis aanvragen. Die moet je schriftelijk aanvragen om vervolgen na ongeveer 5 weken een papiertje te ontvangen met een unlock code.
Op Nokia toestellen staan niet 2 maar 4 locks die je los van elkaar kunt verwijderen indien je in het bezit bent van een datakabel en het programma nokiatool.
Woon je in de regeo Eindhoven dan help ik je wel. Dat scheelt je weer 5 weken!