Ik wil een pda'tje kopen waarmee ik (zonder tussenkomst van pc) mijn mail mee op kan halen. Verder zou ik graag ermee via SSH naar mijn eigen pc willen connecten. Ik heb bijna overal (studie en thuis) een kabel-verbinding, dus kan dit via UTP? dan zal ik wel een PPPoE adapter moeten hebben? Kan dit, en zo ja met wat voor PDA? ik heb een beperkt budget (<EUR400)
je hebt gewoon cf of pcmcia netwerk kaartjes die kun je in een pocketpc stoppen zonder problemen. voor pcmcia slot zul je meestal wel een uitbreiding nodig hebben voor je pda.
voor palm os zijn volgens mij geen netwerk kaartjes te krijgen met de oude palmtopjes (serieel) kan je wel via de com poort een verbinding krijgen met internet via een computer.
wireless lan moet volgens mij wel kunnen met een palm maar is misschien wel wat duurder.
voor 400,- een pda met lan lijkt me moeilijk worden, pocketpc zijn meestal toch vrij duur en palmtopjes gaat het volgens mij dus niet mee.
voor palm os zijn volgens mij geen netwerk kaartjes te krijgen met de oude palmtopjes (serieel) kan je wel via de com poort een verbinding krijgen met internet via een computer.
wireless lan moet volgens mij wel kunnen met een palm maar is misschien wel wat duurder.
voor 400,- een pda met lan lijkt me moeilijk worden, pocketpc zijn meestal toch vrij duur en palmtopjes gaat het volgens mij dus niet mee.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik wist van het bestaan van die CF Lan kaartjes, maar heb ik dan geen router nodig die de connect met internet verzorgt? Of kan ik mijn PDA de verbinding tot stand laten komen met mijn wanadoo broadband? daarvoor zou ik dus een pppoe driver moeten installen, neem ik aan...
Verwijderd
Even een lijstje met benodigdheden waarbij ik ervanuit ga dat je al reeds een pc hebt staan met een breedbandverbinding:
1x PocketPC a 699 euro
1x Sitecom Wireless LAN Access Point 11 Mbps a 479 euro
1x Sitecom Wireless LAN CF Card a ???
1x Sitecom Wireless LAN CF Card a ???