lieve adjes sluiting topic tony hawk3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-10 21:48
[topic=454346/1/25]

Deze is net gesloten door een van de mods maar toch lijkt het me makkelijk om een topic apart te houden voor probs met Tony Hawk3 want in het grote topic zit iedereen voornamelijk met tricks enz. te klooien en ik en met mij waarschijnlijk nog meer mensen kunnen het niet eens spelen. Dus zou deze topic weer open mogen of een topic open waar alle hard en soft trubbles van Tony Hawk 3 naar voren kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 13:49
Ik denk dat Tony Hawk bij de meeste mensen wel gewoon werkt. Het is naar mijn mening nutteloos om een "Groot Tony Hawk loopt vast topic' te openen.

Bovendien past het prima in dat andere Tony Hawk topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-10 21:48
Maar de problemen die daar worden genoemd ziet niet iedereen. Wat is het probleem om die topic open te houden voor alle soft en hardtrubbles die mensen met die game hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap idd ook niet waarom wel mohaa een groot problemen met hw topic heeft en tony hawk niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 13:49
Op zaterdag 30 maart 2002 19:50 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik snap idd ook niet waarom wel mohaa een groot problemen met hw topic heeft en tony hawk niet?
Misschien omdat er minder probleemtopics over Tony Hawk waren dan over MOHAA (Medal Of Honor: Allied Assault). Mochten er echt heel veel problemen met Tony Hawk zijn, dan kan er eventueel een problementopic geopend worden. Maar dat is aan de moderators van de Spielerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat een topic niet 'groot' in de naam heeft staan wil niet zeggen dat het niet een groot topic kan zijn :)
En in dit geval zit je toch fout >:) Zie onderstaande titel:

nadd: in dit topic gaan we verder [topic=449581/1/50][quote
Op zaterdag 30 maart 2002 19:48 schreef nadd het volgende:
Maar de problemen die daar worden genoemd ziet niet iedereen. Wat is het probleem om die topic open te houden voor alle soft en hardtrubbles die mensen met die game hebben?
Omdat niet iedereen zin heeft Tony Hawk topics boven in de lijst te zien. Er nu in 1 topic opmerkingen komen te staan en niet elke opmerking in beide topics enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Ik zie zowiezo niet in waarom er "Een groot Tony Hawk topic" moet zijn en daar vervolgens ALLES over Tony Hawk gepost moet worden. Problemen horen gewoon apart van tips/tricks te staan. Ik ga ECHT geen topic met tips/tricks lezen, maar naar iemands problemen wil ik nog wel is kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je een groot hardware topic EN een groot software topic wil mbt Tony Hawk hou ik je niet tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 21:16 schreef ItSnows het volgende:
En als je een groot hardware topic EN een groot software topic wil mbt Tony Hawk hou ik je niet tegen :P
ga je dan ook beloven dat ze groot worden :? :P

das altijd het...jammere...van die "grote" topics, groot in de titel zeg maar

dat moet er eigelijk lator bijgef1x0rred worden :)
Pagina: 1