hallo ik ben van plan deze versterker te bouwen ik heb alle spulletjes in huis. Hebben jullie nog leuke ideeen voor de layout
?
bedoel je de layout van de printplaatOp zaterdag 30 maart 2002 16:35 schreef mast3r het volgende:
hallo ik ben van plan deze versterker te bouwen ik heb alle spulletjes in huis. Hebben jullie nog leuke ideeen voor de layout?
[afbeelding]
en ik vind dat gedoe rond line in/out raar, 6 draadjes?
Reality beats fiction by far!
nee ik bedoel kwa lampjes schakelaars enz.Op zaterdag 30 maart 2002 17:01 schreef E-MANs het volgende:
[..]
bedoel je de layout van de printplaat
en ik vind dat gedoe rond line in/out raar, 6 draadjes?
ik heb een ground : 2 line draadjes , 2 line out draadjes , en 1 subwoofer uitgang van daar 2 + 2 + 1 = 5
5 + ground = 6
dit wil ik ook doen ik heb ook nog een verterkertje nodig
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
wat is dat nou voor krom plaatje ?
subwoofer met line out ?
wat wil je nou schakelen ? meestal zegt een plaatje meer dan duizen worden maar jouw plaatje roept bij een heleboel vragen op. dus leg even rustig uit wat de bedoeling van dit alles is.
subwoofer met line out ?
wat wil je nou schakelen ? meestal zegt een plaatje meer dan duizen worden maar jouw plaatje roept bij een heleboel vragen op. dus leg even rustig uit wat de bedoeling van dit alles is.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
mast3r-> dit is het zoveelste kansloze topic wat je opent.
Doe ons een lol, en post iets concreets, of post niets. Geldt overigens voor je algehele postgedrag.
Doe ons een lol, en post iets concreets, of post niets. Geldt overigens voor je algehele postgedrag.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()