Toon posts:

Wat hebben die moderators hier toch ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Post ik een berichtje met een vraag (al 2x).
En dan DENKT de moderator dat het een sitecheck is, terwijl er helemaal geen URL in is voorgekomen.

En omdat ze dat denken, sluiten ze de topic af, zonder dat de schrijver van die topic ff uitleg kan geven.

Lekker forum hier zeg... :(

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 13:24

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik heb even geen zin om het topic op te zoeken en door te lezen en de reden te zoeken. Ik weet ook niet of ja de search al hebt gebruikt. Misschien is 'ie daarom gesloten.
Voor de rest wil ik nog even zeggen dat deze topics in LA (Lieve Adjes) moeten.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:07

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

de moderators hier zijn knorrige brompot-heksen met een ochtendhumeur, dat doorloopt tot achter in de avond dankzij overschot aan whiskey-consumptie gedurende de voorgaande avond

>:)

nee hoor, slechts één draadje is afgesloten wegens spam, en dat was terecht, ook al post je geen url, je enige doel was te verwijzen naar je site, geen verdere discussie mogelijk

misschien moet je gewoon wat meer tijd nemen om wat te lurken en af te wachten alvorens je oordeel klaar te hebben

zo'n draad als deze hoort in [forum=15] maar ok daar kun je mbv de search een wat eerdere thread over aflsuiten in W&G vinden, inclusief de flames van mensen zoals jou en serieuse antwoorden daarop, dat gaan we niet elke keer herhalen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik had gewoon een vraag of er al meerdere website waren met een transparante layer erin.

Ik heb verder geen URL of niks genoemd.
Maarja, als de moderators hier zo flauw zijn...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik ben dan niet de enorme loser die je topic heeft dicht geknalt, dat was waarschijnlijk mr. cutter. Maar het was, zoals RM-rf uitlegt, gewoon de normale gang van zaken.

Dit soort vragen moet je niet hier posten maar in LA en dan zou ik je willen verzoeken je tone-of-voice wat vriendelijker te houden. mr. cutter is namelijk geen 12-jaar-oud-kuikentje :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.