Verwijderd

Topicstarter
De keuze van mp3 spelers is op het moment zo verschrikkelijk groot. Al hangt het natuurlijk wel wat van je budget af. Ben de afgelopen dagen bezig geweest met het "filteren" van de verschillende mp3 spelers. Zelf zou ik toch voor de harde schijf gaan, ook al vind ik 6 gb(zelfs 20gb!!)voor mp3'tjes een overkill. Maar als de mp3 speler ook te gebruiken is als externe harde schijf vind ik het ideaal. Mijn keuze zou vallen op de roq-it o.a beschreven in de pcm, helaas is deze niet te verkrijgen in Nederland noch te bestellen uit Amerika. Nou vroeg ik mij af of de jukebox van creative ook als externe harde schijf fungeert?? Net zoals de Archos (www.mp3man.nl).

Indien jullie nog suggesties hebben over kwalitatief goede mp3 spelers...graag. Ondanks het feit dat dit topic al meerdere keren aan de orde is geweest *D!!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

de beste 2 van het moment zijn:

- Apple iPod www.apple.com/ipod
- Rio Riot http://www.sonicblue.com/audio/rio/rio_riot.asp

wanneer je de grootte iets minder belangrijk vindt, zou ik gaan voor de Creative Jukebox http://www.nomadworld.com/products/jukebox/

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Ik heb zelf de Creative DAP Jukebox 6gB... een heerlijk apparaat, werkt perfect, schitterend geluid, gebruiksvriendelijk...

Het apparaat is voor zover ik weet niet te gebruiken als externe hdd... standaard is de enige manier om het apparaat aan te spreken via het bijgeleverde programma Creative Playcenter, en je kunt dan ook alleen via dat programma je mp3tjes en wmaaatjes uploaden of zelfs van cd direct naar het apparaat rippen...

Ik heb er ook een tijd over nagedacht, en uiteindelijk kwam ik toch steeds uit bij de Creative... ik zou gewoon voor dit apparaat gaan als ik jou was.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 16:14

G3kko0

Why so serious???

Op zaterdag 30 maart 2002 17:04 schreef Mooooody het volgende:
de beste 2 van het moment zijn:

- Apple iPod www.apple.com/ipod
- Rio Riot http://www.sonicblue.com/audio/rio/rio_riot.asp

wanneer je de grootte iets minder belangrijk vindt, zou ik gaan voor de Creative Jukebox http://www.nomadworld.com/products/jukebox/
Ik zou voor de Rio gaan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ceyene,

het probleem met de creative, vind ik , is dat ie zo zwaar is! Volgens mij bijna een halve kilo....heb je daar geen last van???

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zaterdag 30 maart 2002 18:23 schreef Masterjordan het volgende:
Ceyene,

het probleem met de creative, vind ik , is dat ie zo zwaar is! Volgens mij bijna een halve kilo....heb je daar geen last van???
daarom ga ik binnenkort voor de iPod :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 16:10 schreef Masterjordan het volgende:
De keuze van mp3 spelers is op het moment zo verschrikkelijk groot. Al hangt het natuurlijk wel wat van je budget af. Ben de afgelopen dagen bezig geweest met het "filteren" van de verschillende mp3 spelers. Zelf zou ik toch voor de harde schijf gaan, ook al vind ik 6 gb(zelfs 20gb!!)voor mp3'tjes een overkill. Maar als de mp3 speler ook te gebruiken is als externe harde schijf vind ik het ideaal. Mijn keuze zou vallen op de roq-it o.a beschreven in de pcm, helaas is deze niet te verkrijgen in Nederland noch te bestellen uit Amerika. Nou vroeg ik mij af of de jukebox van creative ook als externe harde schijf fungeert?? Net zoals de Archos (www.mp3man.nl).

Indien jullie nog suggesties hebben over kwalitatief goede mp3 spelers...graag. Ondanks het feit dat dit topic al meerdere keren aan de orde is geweest *D!!
ik heb ook naar hd players zitten kijken en ik wil deze gaan halen, als ik geld heb :o

Afbeeldingslocatie: http://www.pjbox.nl/49%20pjb100titan.jpg

in de 20 gig uitvoering :9
en deze is ook als externe hd te gebruiken

• Mooody

Mooody

elmoody

bestaat er ook iets waarop je digicam kan aansluiten (usb) en je foto's kan downloaden?

als het kan niet zo groot, zwaar en duur en het liefst het design van een iPod :P

* Mooody denkt dat hij weinig kans heeft

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad zeer geil dingetje. Staat ook op consuweb zeer goed aangeschreven. Maar weet je ook waar je 'm o.a kunt kopen?? en prijzen..

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 18:23 schreef Masterjordan het volgende:
Ceyene,

Hij is inderdaad zwaar... er wordt een tasje bijgeleverd, daar stopte ik m altijd in... ben het tasje nu alleen kwijt, dus moet ie in mn jaszak. De ene kant de DAP, de andere kant een telefoon, portemonnee, sleutels, enz... beetje in evenwicht brengen. Hij is dus idd zwaar, en soms neem ik m idd al niet mee alleen al door het gewicht... dat is dus ook iets waar je goed over na moet denken... - 1 van de weinige nadelen van de DAP; :P

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 16:10 schreef Masterjordan het volgende:

en wat d8 je van deze: http://store.yahoo.com/edig/treo10.html

Verwijderd

Ik ben ook al een tijdje op zoek. Kon ook steeds niets vinden waarvan ik nou zei 'ja dat is-em!'

Nu kwam ik deze vandaag tegen.

Lijkt me echt een schitterend apparaat, iemand ervaring mee? De reviews die ik op internet lees zijn ook allemaal positief.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was 'm inderdaad ook tegen gekomen en vond het een heel mooi apparaatje. Maar op zich zijn niet alle reviews zoo positief (er valt natuurlijk wel op alles wat aan te merken!)http://www.zdnet.com/supercenter/stories/overview/0,12069,478774,00.html

Ideaal vind ik persoonlijk is dat je windows verkenner kan gebruiken. Andere files er zo opzetten wordt een eitje. Toch zou ik het wenselijk vinden om er dan meer geheugen in te hebben, dit kan...alleen zooo prijzig. Dit vind ik een groot voordeel van de creative jukebox. Alleen deze vind ik echt te zwaar.

Ook heb ik liever een li-thion batterij erin. Maakt het misschien wat zwaarder maar moet absoluut onder de 400gr. kunnen blijven.

Verder vind ik het aan de ene kant jammer dat je er zoveel frontje bij krijgt, dit maakt het zo goedkoop. Is hetzelfde als je met zo'n goedkope nokia loopt, die je gratis bij een abonnement krijgt. Maar aan de andere kant heel handig, aangezien ik nog weleens wat wil laten vallen.

Graag zou ik wat gebruikers reacties willen! Iemand moet toch wel zo'n nex hebben???

Verwijderd

Nou ik opende ook zo'n topic en die werd gesloten dus...
Modjes do your job :)

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 15:23 schreef Fresco het volgende:
Nou ik opende ook zo'n topic en die werd gesloten dus...
Modjes do your job :)
Nu loopt er dus een topic waar de informatie komt die je wilde, en dan wil je het laten sluiten?

Wat wil je nou eigenlijk?

Verwijderd

justice that's what i want..
i want justice!! :P :+

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 19:07 schreef Mooooody het volgende:
bestaat er ook iets waarop je digicam kan aansluiten (usb) en je foto's kan downloaden?

als het kan niet zo groot, zwaar en duur en het liefst het design van een iPod :P

/me denkt dat hij weinig kans heeft
Dat heet een digital wallet, daar kan je compactflash/sd/memorystick/smartmedia direct in. Zijn helaas erg prijzig. Zie het waar laat je je foto's op vakantie? topic.
Pagina: 1