Verwijderd

Topicstarter
Ola,
Al die blauwe ledjes in GSM's is leuk & aardig, maar nu wil ik dat ook doen met mijn Siemens Gigaset 3000. Ik dacht aan blauwe ledjes voor het display, en een groene voor de speaker-knop (ipv resp groen en rood).

Nu is mijn vraag, weet iemand hoe ik dat ding uit elkaar haal? Vind er weinig over op het net met zoeken, en heb al een lelijke kras gemaakt, en wil toch dat hij niet al te veel beschadigd gaat worden.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
bij mijn weten zijn die dingen alleen met brute force te openen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doen ze dat dan bij servicecentra? Het is vrij zacht plastic, je hebt het zo beschadigd met een schroevedraaier ertussen (geloof me, ik kan het weten... |:( )

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ik heb hem eens laten vallen en toen was hij open :D

Verwijderd

Topicstarter
LOL... ok, thanks... :)

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 15:12
weet niemand hoe je dit ding open krijgt?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:56

Korakal

Up up up!

Ik zit met hetzelfde met een 2000 serie.... heb al eens gezocht maar nergens iets kunnen vinden.
Ik sluit me dus aan bij je zoektocht 8)

• Artje
Hierbij roep ik iedereen op die bij siemens nederland werkt om dit even voor ons uit te zoeken :)

Verwijderd

Je krijgt zo'n gigaset open met een creditcard of iets dergelijks, door de zijopening heen te halen. vanaf de onderkant naar boven toe.

• Artje
Ik ben een half uur bezig geweest met zo'n creditpas maar dat werkt niet echt, iemand nog andere ideeen ?

• Artje
Een subtiel kickje

Verwijderd

Artje schreef op 18 september 2002 @ 23:15:
Ik ben een half uur bezig geweest met zo'n creditpas maar dat werkt niet echt, iemand nog andere ideeen ?
Das vreemd ik heb van de wat oudere modellen er genoeg open kunnen krijgen. Met behulp van een telefoonkaart. Wellicht dat de behuizing nu op een andere manier afsluit.

• Artje
Ik hoop dat ik nu eindelijk mag kicken, het is nog steeds niet gelukt namelijk, nog iemand tips ?

• Artje
Werkt er hier op tweakers niemand bij Siemens ????

Verwijderd

Artje schreef op 29 september 2002 @ 16:28:
Werkt er hier op tweakers niemand bij Siemens ????
Zet er gewoon een schroevendraaier tussen joh 8)7

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:56

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:16:
[...]

Zet er gewoon een schroevendraaier tussen joh 8)7
ja en met een hamer past alles 7(8)7

je snapt er ook niks van he....

Ik heb ook nog weer es m'n best gedaan maar d'r is geen speling of wat in te krijgen hoor :/

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:17
Ik heb hier een 2000s en als ik aan de zijkant (waar zo'n richeltje zit) mn nagels er tussen zet en dan een hefboomachtige beweging maak, trek je m zo open (hou de toetsen omhoog en je vingers wijzen naar benden en dan met je vingers die je er tussen hebt gezet duwen en ietsje kantelen). Heb m welliswaar niet helemaal geopend, maar denk dat als je even de batt's eruit haalt en de broekclip eraf haalt, je m zo open hebt.

Verwijderd

Ik werk wel niet bij Siemens, maar mijn ervaring is dat de 3000 heeeeel moeilijk open kan, zeg maar gewoon niet. Het gaat in ieder geval niet zonder beschadigen.
De 2000 serie kun je makkelijk open maken, en ook weer goed dicht uiteraard, maar ja die heb je niet.

De mensen bij siemens maken hem niet eens open, krijg je meestel een ruil handset...

suc6

• Artje
Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik hem maar gewoon verkoop aan een of andere domme n00b
Pagina: 1