Toon posts:

Dit heeft volgens mij nog niemand. (hoop ik)

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn jullie al eens ergens een website tegengekomen waar men doorzichtige kolommen gebruikt ??? Sja, ik mag mijn website hier niet promoten, dus kan ik het ook niet laten zien. Dan zul je ff op dat huisje hier rechtsboven moeten drukken.

Maar gewoon kolommen zoals in bijvoorbeeld startpagina.nl. Maar dan met achtergrond die je ten alle tijden blijft dien, dus ook door de kolommen heen....

Kan best eens een rage gaan worden. Of niet ?
Jullie mening graag.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

alpha=50%?

Ja dat wordt al een flink tijdje gebruikt en qua rageheid .. legt aan de stijl van de rest van de webzijde...

|{ brrr }] |

• _.Luke._
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07-2021
Op zaterdag 30 maart 2002 15:10 schreef FrEnKie_Forumpie het volgende:
Zijn jullie al eens ergens een website tegengekomen waar men doorzichtige kolommen gebruikt ??? Sja, ik mag mijn website hier niet promoten, dus kan ik het ook niet laten zien. Maar gewoon kolommen zoals in bijvoorbeeld startpagina.nl. Maar dan met achtergrond die je ten alle tijden blijft dien, dus ook door de kolommen heen....

Kan best eens een rage gaan worden.*D
Een semitransparant gifje op de achtergrond van je tabel en klaar is kees... I don't see the magic...

Trying is the first step towards faillure...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, is niet met alpha gedaan !!!

Iemand heeft een gaasje voor me gemaakt. De pixels om en om grijs, en dan weer transparant, grijs, weer transparant. Etc etc.

Maar heb je ook een voorbeeld URL dan ? Zodat ik die eens kan bekijken ? Ik had namelijk gehoopt dat er niet zoveel waren. Maar misschien bedoel je het wat anders.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Het gaat om het effect en het effect bestaat al :) Is niks nieuws aan, maar daarom is het nog niet verkeerd.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Topicstarter
Ow :'(

Sja, eigenlijk ook wel logisch dat iemand zoiets al zou hebben. Maar kunnen jullie mij dan es voorbeelden mailen ofzo. Aangezien je ze hier niet mag neerzetten.

• _.Luke._
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07-2021
Ik heb zelf al eens zoiets gemaakt.. maar werd niet echt mooi op het moment dat ik die tabelcel over wat tekst heen liet scrollen :(

Trying is the first step towards faillure...

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij is het ander zeer goed gelukt !!!
Heeft een vriend van me bedacht.......

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

goh, coole vriend :P

Ik weet dat RM-rf er gebruik van maakt op z'n Homepage... en de oude versie van mijnkopthee had het ook, maar dat was volgens mij met alpha gedaan..

www.jurgroessen.nl

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 15:13 schreef _.Luke._ het volgende:

[..]

Een semitransparant gifje op de achtergrond van je tabel en klaar is kees... I don't see the magic...
Maak daar maar png van ;)

Verwijderd

nou post die url maar want dit wil ik wel es zien

• Yo-han
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-07 11:19

Yo-han

nope.

Zal wel niet errug snugger zijn maar hoe doen jullie dat transparante dan? :?

vin het wel een zeer aantrekkelijk effectje! :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53
tziet er anders in mozilla NIET uit. En het scrollen gaat ook vet traag op deze manier...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dit begint op een sitecheck te lijken, het complete nut in W&G van dit topic ontgaat me.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.