Toon posts:

sydney 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie hiervan, het deed mij weer aan de goede oude MSX 2 decathlon tijd denken, wie de grootste zenuwpees is en het snelst kan drukken is het beste! :)
Ik had toen het Nederlands record volgens Bits ofzoiets 100en jaren geleden. Dus ik ga nu voor het wereld record!!!

Effe mezelf opfokken |:(

:)

Verwijderd

Topicstarter
Oh btw ik ga dadelijk zenuwpezen ik plant me scores wel ik hoop dat iemand anders dat ook doet, altijd leuk. Liefst met een print screentje erbij. :)

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Ik vind het wel een aardig spel. Als ze het alleen bij Athletiek hadden gehouden
(Decathlon-Tienkamp) was het nog beter geweest. Ik ben heel snel met mijn vingers en dus gaan de meeste onderdelen me heel goed af. Ik heb bijvoorbeeld op de 100 meter
tot nu toe 9.63 gelopen en met hoogspringen
2.50 meter gesprongen. Dikke wereldrecords dus.

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
hmm ik heb wel International Track and Field op de PSX :P

mijn WR op de 100m is 9,14 ofzow ;)

Verwijderd

Een jongen bij mij in de klas had een of ander schaatsspel zei hij die ook zo werkte. En hij had een joystick met een rapidfire-button. dus dan kun je wel nagaan wt er gebeurde. Zoef zoef de schaatser

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-01 19:53

Kolky

subtitle not available

Ik vind het een heel aardig spel. Het is gewoon een "simpel" op-knoppen-rammen spel.
Lekker even nergens aan denken.
Heerlijk gewoon!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Ik heb inmiddels 9.50 gelopen op de 100 meter. Kan trouwens nog wel 2 of 3/tiende
sneller.

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad geweldig, verstand op nul en stampen. En uiteraard gelijk beginnen, ik heb altijd weinig zin om aan nieuwe sims te beginnen omdat je dan weer moet gaan vogelen (is uiteindelijk leuker maar ja) nu kun je gewoon gelijk beginnen net als bij racespellen. 100m sprint 916 sec hoogspringen 255 hordelopen 12,21 sec alleen roeien en schieten gaat me slecht af.

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Ik heb inmiddels 9.05 gelopen op de 100 meter. Kan niet echt veel sneller meer volgens mij.
Pagina: 1