Pura Vida
hmmm 404
Trying is the first step towards faillure...
Nu is de link wel ok! Wat bedoel je met emca?
Pura Vida
Verwijderd
Flash is gebaseerd op ecma, net als bijvoorbeeld javascript.Op zaterdag 30 maart 2002 15:39 schreef Maverick2001 het volgende:
Wat bedoel je met emca?
ECMA is een standaard tov programmeer talen.
Both JavaScript and ActionScript are based on the ECMA-262 (ECMAScript) standard. Therefore, they share a nearly identical syntax, object model, and even many object classes. If you've read JavaScript: The Definitive Guide, you won't have much problem reading and writing ActionScript. For example, ActionScript implements the arguments object, which supports the callee and length properties, just like JavaScript. ActionScript also implements the Array, Boolean, Date, Math, Number, Object, and String classes familiar to JavaScript programmers.
Of course, ActionScript uses the same C-like operators and dot syntax as JavaScript. This sample function, which strips spaces from a string, should look familiar to JavaScript programmers:
Maar weet je ook hoe het kan waarom die datum niet correct is?
Pura Vida
Op zaterdag 30 maart 2002 16:00 schreef Maverick2001 het volgende:
Maar weet je ook hoe het kan waarom die datum niet correct is?
code:
1
2
3
4
| monthsarray[0] == "jan" monthsarray[1] == "feb" .. monthsarray[11] == "dec" |
de datumindex is dus geen maandnummer maar de positie van de maand in het maandarray, januari is dus 0, februari 1, maart 2 ..etc
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
dankje voor de uitleg! Kan je voor mij nog toelichten hoe ik dit oplos?
Pura Vida
Op zaterdag 30 maart 2002 16:32 schreef Maverick2001 het volgende:
dankje voor de uitleg! Kan je voor mij nog toelichten hoe ik dit oplos?
code:
1
| maandIndex = maandIndex++; |
als je het nummer van de maand wilt gebruiken (en januari dus 1 moet zijn)
{ai, die had je zelf kunnen bedenken; denk je nu :)}
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Pagina: 1