Lownoise kasten?

Pagina: 1
Acties:

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 22:54
Ik was opzoek naar een beetje een mooie behuizing en de belangrijkste eis waaraan mijn kastje moet voldoen is het geluidsniveau. Ik wil een low noise kastje en voor een zo'n laag mogelijke prijs. Ik liep wat te zoeken in de pricewatch en kwam de: Lian Li Aluminium PC-65 (Transparant) tegen voor 49 euro. Naar mijn inzien goed geprijst, maar is dit een beetje een low noise kast en zo nee, wie kan mij een beetje een goedkope, mooie maar vooral low noise kast aanraden?

- http://www.wjasp.com.tw/upload/a0000010/en_US/spec_369.jpg
- http://www.wjasp.com.tw/upload/a0000010/en_US/prd_369.jpg

(Netjes gedaan voor de modem-users onder ons :))

Verwijderd

Kan je beter zoeken naar een paar low noise fans
en verder gewoon goed isoleren

Verwijderd

Ik schrok me rot, een Aluminium kast voor 49 euro!!!!

Na toch wat onderzoek, blijkt dit alleen de zijkant van de kast te zijn (een transparante dus), die je op de kast kunt monteren (ipv standaard zijkant).

FYI: die kast zelf kost dus een dikke 200 euro!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Op zaterdag 30 maart 2002 14:07 schreef PROximity het volgende:
Ik liep wat te zoeken in de pricewatch en kwam de: Lian Li Aluminium PC-65 (Transparant) tegen voor 49 euro. Naar mijn inzien goed geprijst,
Een Lian-Li voor 49 bestaat niet... dus dat gaat zowiezo al niet door. Waarschijnlijk krijg je voor 49 eurotjes een transparant deurtje ofzo.

btw. een kast is zo low noise als jij hem maakt, ik bedoel of je er nu 1 of 10 case fans in hangt dat maakt wel wat uit :)

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 22:54
ghehehe oeps :), misleidend als je dan in de pricewatch: Lian Li Aluminium PC-65 (Transparant) voor 49 euro ziet staan :o Damnz, maar wie weet toevallig een kastje dat al van te voren goed geisoleerd is en dat je er een low noise voedingje bij krijgt. Ik heb namelijk een stuk of 7 fans in me kast zitten en ik heb geen trek om nu weer nieuwe cpu / hd / vid en blowhole fans te halen, want het zijn niet de stilste en met een goed geisoleerde kast kun je volgens mij de herrie wel wat vermindere :*

Verwijderd

ik heb nog nooit een geïsoleerde kast gezien hoor :?
nouja behalve dan die purschuim op t.net maar ik denk niet dat je dat bedoelt
je krijgt gewoon de kast, isolatie is zo'n soort piepschuim dus dat stoppen ze niet in je kast hoor
wel in je verpakking maar da's gewoon zodat ie niet beschadigt raakt *D
low noise voeding mja
1 met een temp controlled fan is low noise
enermax ofzo

Verwijderd

gewoon zelf aan de slag om die kast te isoleren, hebben ze tegenwoordig ook allerlei spul voor

• Hobbybob123
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 14:08
Je kunt Dynamat gebruiken om je kast aan de binnenkant te isoleren, stinkt wel een maand schijnt.

Dan nog wat silent (enermax?) coolers erbij en een zalman cooler op de CPU (heb zelf de zalman CNPS6500) en je hoort nagenoeg niets meer. Wel een beetje stille disken nemen anders hoor je die er boven uit.
Succes!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nóg een illustratie van een geïsoleerde pc:
http://www.low-noise.de/web/artikel/user/jet

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 14:07 schreef PROximity het volgende:
Ik was opzoek naar een beetje een mooie behuizing en de belangrijkste eis waaraan mijn kastje moet voldoen is het geluidsniveau. Ik wil een low noise kastje en voor een zo'n laag mogelijke prijs. Ik liep wat te zoeken in de pricewatch en kwam de: Lian Li Aluminium PC-65 (Transparant) tegen voor 49 euro. Naar mijn inzien goed geprijst, maar is dit een beetje een low noise kast en zo nee, wie kan mij een beetje een goedkope, mooie maar vooral low noise kast aanraden?

- http://www.wjasp.com.tw/upload/a0000010/en_US/spec_369.jpg
- http://www.wjasp.com.tw/upload/a0000010/en_US/prd_369.jpg

(Netjes gedaan voor de modem-users onder ons :))
lOW-nOISE KAST VAN a-oPEN.
kOST 100 PIEK.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:21

tweakerbee

dus..?

CAPS-LOCK is stuck my friend ;)

Waar kun je die kasten kopen volgens jou? Ik weet dat Aopen niet echt hele stille kasten heeft. :)

You can't have everything. Where would you put it?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op zondag 31 maart 2002 21:47 schreef tweakerbee het volgende:
CAPS-LOCK is stuck my friend ;)

Waar kun je die kasten kopen volgens jou? Ik weet dat Aopen niet echt hele stille kasten heeft. :)
Ow... 'k dacht dat het van die msn taal was :P

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 09:02
Ik heb de In-Win Q700 bigtower gekocht bij mycom en ik vind deze toch even iets fijner dan de Aopen. vanwege dat je de plaat met het moederbord eruit kan halen, dit is wel zo makkelijk met het in elkaar zetten van je pc.

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 21:34

bitflusher

flushed die *** pc

Op zondag 31 maart 2002 23:13 schreef tborgdorff het volgende:

[..]

Ow... 'k dacht dat het van die msn taal was :P
of hijs BeZoP3N :)

Pagina: 1