Toon posts:

viedotheek: De oplossing voor MP?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey, ik heb al weer een tijdje Renegade, en op i-net lijkt me wel k3wl. alleen met mijn illegale versie kan ik niet mp'en, dus...

als ik nou ff een key v/d videotheek overpen, werkt dat ook??

(ps niet zeiken over: koop hem dan legaal, want ik spaar al mijn doekoe voor GTA3 en CZ :D )

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:02
Tja, moet jij weten. Probeer je dat toch gewoon, daar hoef je hier toch geen vragen over te stellen?? :?

Verwijderd

Ik had het ooit eens met Red Alert 2 geprobeert ,het werkte (maar daarna had ik hem natuurlijk orgineel gekockt :) )

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar mijn broertje heeft net commandos 2 (2 gig) op de pc gezet, en dus heb ik Renegade moeten deleten, dus ik wil weten of ik het weer moet instaleren, als die key van de vid werkt.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:49
koop em dan legaal.

|:( :r

beetje het plezier verpesten van anderen die na jou dat spel huren.

en je moet kiezen, GTA3 of Renegade. NIet zeggen van neej ik wil GTA3 LEGAAL dus dan jat ik Renegade maar.

sukkel :r

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
ehm , kweni hoor, maar die anderen die hem na mij huren, kunnen het dan ook online spelen....

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Jij bent vast de enige die op dat lame iedee kwam.. |:(

🌞🍃

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

het is iig beter dan uit de winkel overpennen :(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:38
Op zaterdag 30 maart 2002 14:07 schreef TheRealFreeMan het volgende:
ehm , kweni hoor, maar die anderen die hem na mij huren, kunnen het dan ook online spelen....
Geloof je het echt zelf? 2x dezelfde key online werkt niet echt hoor.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
hmm, met cs werkt dat ook. Maar afgezien van MIJN verhaal, ik zou gwoon willen weten of het werkt.

• The Will
2x dezelfde key van CS op zelfde server werkt ook niet hoor :?

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 14:11 schreef The Will het volgende:
2x dezelfde key van CS op zelfde server werkt ook niet hoor :?
dat bedoel ik ook niet, je kan om en om (dus als pietje niet speelt, kan Jopi wel )

• The Will
Jaja, dus jij gaat met iedereen die dat spel huurt afspreken: Ik speel maandag, dan mag jij dinsdag, etc.. :?

There is no magic.

• Ramon
Op zaterdag 30 maart 2002 14:12 schreef TheRealFreeMan het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook niet, je kan om en om (dus als pietje niet speelt, kan Jopi wel )
maar Jopi zal het niet leuk vinden als ie merkt dat ie niet kan spelen omdat Pietje zo nodig de key moest overpennen.....

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, en voor iedereen die gaat zeiken: Kijk eens hoeveel ill. shit jij op je pc hebt...
Jesus: Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen
beetje de moraalridder uithangen kan ik ook wel...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 14:14 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

maar Jopi zal het niet leuk vinden als ie merkt dat ie niet kan spelen omdat Pietje zo nodig de key moest overpennen.....
dat kan ook gewoon een thuissituatie zijn met 2 pc's op het netwerk |:(

maar tis idd niet fijn, want mijn key is ook overgepent :(

• Ramon
Op zaterdag 30 maart 2002 14:15 schreef TheRealFreeMan het volgende:
Ohja, en voor iedereen die gaat zeiken: Kijk eens hoeveel ill. shit jij op je pc hebt...
[..]

Ik heb welgeteld 1 illegaal spel hierzo (van de 80+)

verder heb ik een legale windows 98 licentie hierzo...

spellen zijn niet duur, dus je kan ze best kopen (itt ander software die WEL duur is, waarvan ik zou kunnen begrijpen dat je ze illegaal zou hebben)

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op zaterdag 30 maart 2002 14:17 schreef Tampie2000 (itt ander software die WEL duur is, waarvan ik zou kunnen begrijpen dat je ze illegaal zou hebben)
ja, maar het is helemaal k*t als je 20000 dollar voor 3dsmax 4 hebt betaald, en je er opeens achter komt, dat je kewy al bezet is.

ps: hoeveel spellen heb jij???

als ik alles legaal zou hebben, dan moest ik 2 jr nonstop bolletjes slikken :P

Verwijderd

Het is gewoon te hypocriet voor woorden dat dit soort topics wel openblijven. Achterlijke hypocriete zielige stink moderators hier. Ja, geef me maar een OW, ik heb hem opgeofferd voor een goed doel. Net zo achterlijk als topics over serials uit boekjes overschijven open laten en dan zeggen dat je niet mag kopieren?

Als je dit spel online wil spelen, zal je hem moeten kopen. En ik heb ook heel veel illegale shit op mijn PC staan, maar heb daar tegenover wel 50+ legale spellen en jat zeker geen serials.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:58
Pfff. triest dat dit soort mensen bestaan hoor...
Op zaterdag 30 maart 2002 14:15 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]

Ow. Dus dat maakt alles goed? :?

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 14:26 schreef 007 het volgende:
Het is gewoon te hypocriet voor woorden dat dit soort topics wel openblijven. Achterlijke hypocriete zielige stink moderators hier. Ja, geef me maar een OW, ik heb hem opgeofferd voor een goed doel. Net zo achterlijk als topics over serials uit boekjes overschijven open laten en dan zeggen dat je niet mag kopieren?

Als je dit spel online wil spelen, zal je hem moeten kopen. En ik heb ook heel veel illegale shit op mijn PC staan, maar heb daar tegenover wel 50+ legale spellen en jat zeker geen serials.
ik heb ook heel veel legale spellen(51+), zelf een legaal OS, maar er zit echt geen verschil tussen jou en mij.

jij hebt illegale shit, ik ook. En ik jat geen serials, want iedereen die een mp spel bij de videotheek huurt, die heeft die serial, ik dus ook

het is gewoon scheef dat iedereen hier commentaar opheeft, terwijl jullie zzelf ook illegale dingen hebben

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 14:26 schreef 007 het volgende:

Wouw, jij bent goed, met je goede doelen.
Je vorige OW was toch wegens flamen naar HlpDsK? :?

🌞🍃

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Is het illegaal : Ja
kan het iets vriendelijker hier : JA

Je krijgt er alleen last mee met de modjes dus wees is redelijk en lief voor elkaar :Z :Z :Z

Ik vrees er trouwens voor dat er hier een paar OW's uitgedeeld gaan worden :?

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Topicstarter
jullie hebben me overtuigt, ik zal het niet meer doen.
flikker het maar dicht, ik ga wel ff pong spelen. :D

• pica
Mjaw. Ik vind het überhaupt triest dat dit soort topics geopend worden :X .

Steam

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Wees nou eens lief tegen elkaar :*
En sommige mensen moet echt hun medicijnen innemen voordat ze posten.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ff offtopic: JeanLucPicard wist je dat je precies even oud bent als mijn zus :)

cd-keys van de videotheek halen kan wel, maar als degene die hem na jou heeft gehuurd ook online wil kan jij niet meer als hij al eerder online is en anders om. Dus eigenlijk is het gewoon dik lame dat jij dit wil/gaat doen.

• pica
Op zaterdag 30 maart 2002 14:38 schreef apocrypha het volgende:
ff offtopic: JeanLucPicard wist e dat je precies even oud was als mijn zus :)
Natuurlijk wist ik dat niet :P . En was ik het, of ben ik het? ;) .

Steam

Verwijderd

007 Cye. Bij deze een officiele waarschuwing omdat je mij zonodig
achterlijk
zielig
hyporcriet
noemt en vind dat ik stink :)

Jammer dat ik der geen 5 kan geven :P

Ik heb namelijk een leven buiten GoT en ben niet ieder uur on-line...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.