Toon posts:

Printer kiezen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Stel ik wil tot € 250 uitgeven aan een printer. Welke moet ik dan nemen? Ik vind het heel belangrijk dat er zo veel mogelijk inkt bij zit als ik hem koop. Verder is resolutie wel belangrijk, snelheid, USB-aansluiting. Merk is totaal onbelangrijk. alvast bedankt allemaal.

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 13:18 schreef ditschoptkont het volgende:
Stel ik wil tot € 250 uitgeven aan een printer. Welke moet ik dan nemen? Ik vind het heel belangrijk dat er zo veel mogelijk inkt bij zit als ik hem koop. Verder is resolutie wel belangrijk, snelheid, USB-aansluiting. Merk is totaal onbelangrijk. alvast bedankt allemaal.
Neem een Hp-printer. Doen het altijd goed en ze zijn wel snel. Maar wil je een echte snelle neem dan een canon.

Verwijderd

Voor €229 koop je een mooie HP DJ 960C, mooie printer, lekker stil en redelijk snel. Ook mooi voordeel zijn de grotere cartridges dan bijvoorbeeld de 940C. Ook leuk is als je veel kleuren print, je nog een grote versie kunt kopen. 38ml ipv 19ml, €79 ipv €49. Hep zelluf de 970Cxi leuk leuk.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 16:14

G3kko0

Why so serious???

neem een kijkje op de sites v HP en canon!!
Vind zelf canon fijner!! ;)

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Als je een kleurenprinter wilt is het beste dat je even naar de sites van Canon of HP kijkt. Dat zijn de 2 beste in mijn ogen.

Verwijderd

Dan nog een vraag: wil je een laser of een inktjet? Wij hebben pas geleden de overstap gemaakt van inktjet naar laser, en dat is ons uitstekend bevallen. De keus is gevallen op een Canon LBP-810, kostte toen iets van 600 piek bij Media Markt.

Even een quote van de Canon site over deze printer:

- Professionele 600 dpi resolutie
- Printsnelheid: 8 ppm
- Windows 95/98/NT 4.0/ME/2000
- Geluidsarm
- Economisch en energiezuinig
- Standaard met parallelle en USB-interface
- Papiercapaciteit 125 vel A4

De compacte LBP-810 biedt u professionele afdrukkwaliteit tegen een betaalbare prijs. Met een resolutie van 600 dpi produceert de LBP-810 razendsnel onberispelijke en representatieve documenten voor u. Deze compacte laserprinter neemt weinig ruimte in en is energiezuinig en geluidsarm. Ideaal voor uw werkplek dus. Dankzij de Windows Interface kunt u alle printopdrachten eenvoudig uitvoeren. De Canon Advanced Technology maakt een snelle gegevensoverdracht mogelijk, zodat u maar liefst 8 pagina's per minuut afdrukt. De LBP-810 is voorzien van een parallelle en USB- interface.

Al met al een hele goede keus geweest vinden wij :Y)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Wat wil je er mee doen ? Tekst printen, foto's printen, tekeningen printen, hoe belangrijk vindt je kleurechtheid, en al die dingen, is wel zo handig om te weten :)
Op zaterdag 30 maart 2002 13:18 schreef ditschoptkont het volgende:
Ik vind het heel belangrijk dat er zo veel mogelijk inkt bij zit als ik hem koop.
Ik kan je vertellen dat meer dan de helft van de aanschafwaarde van de printer is opgebouwd uit de inkt :) Daar worden printers voor verkocht, voor de inkt. And that's true.

Mother, will they like this song?

Pagina: 1