Toon posts:

- > SVHS probleem met TV-out (overal al gekeken)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Asus V7100-T geeft een raar verstoord beeld op mijn TV. Je ziet helemaal niks, bevallen wat gekleurde vage lijnen/pixels.

Tv is al eens terug geweest voor reparatie van de S-Video ingang, maar dat werkt nu. Maar niet met TV-out dus...

Vandaag zag ik dat pin 4 van de S-Video connector van de kabel aan de kant van de videokaart helemaal krom tegen de buitenkant aanzat (aarde). Zou dit verklaren waarom het niet werkt? Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt?

Ik moet gewoon zeker weten of het aan de videokaart, kabel of (misschien toch) de TV ligt.

Ik wordt hier helemaal gek van!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

probeer een andere kabel en indiem mogelijk even een andere tv of een andere s-videobron (dvd speler of camcorder ofzo). Dan kan je zaken gaan uitsluiten...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Buig dat pinnetje dan RUSTIG terug.

Verwijderd

Topicstarter
pinnetje is rustig teruggebogen, maar hij zat helemaal weggeduwd (stekker heeft zat namelijk wel in vid-kaart!)... en dus gebroken.

JvS ik heb dat hiervoor geprobeerd (DVD speler), en dat werkte goed. Andere kabel heb ik ook geprobeerd, maakte geen verschil. Ik ga straks nog een keer de DVD speler proberen...

Kent iemand de pin-layout van S-Video kabel toevallige uit z'n hoofd? Ik vermoed namelijk dat de chrominantie niet meer goed werkt...

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Op zaterdag 30 maart 2002 16:44 schreef T1000 het volgende:
Kent iemand de pin-layout van S-Video kabel toevallige uit z'n hoofd?
www.epanorama.net

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Hoe doet hij het eigenlijk met het afgebroken pinnetje?
Pagina: 1