stees re-bootende pc

Pagina: 1
Acties:

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik ben voor m'n broer een pc-tje (tekstverwken en spelletjes) in elkaar aan het knutselen, maar ik heb nu een heel vaag probleem: als ik de pc aan zet zie je meteen in het begin het soort videokaart + bios versie van je video kaart dat je in je pc hebt hangen, daarna reboot ie zich meteen. dit ga zo alsmaar door.
weet iemand wat er aan de hand is????

alvast bedankt!!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
niemand????????? :'(

Verwijderd

Zitten alle componenten goed vast? Kaarten, geheugen enz. Na het vinden van de videokaart wordt de processor gemeld en daarna je geheugen tijdens het opstarten. Sluiting tussen mobo en kast? Slechte voeding? 't kan van alles zijn.

• hrodenburg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 20:46
ja inderdaad, vaag..de keren dat ik meegemaakt hep dat een pc automatisch reboote was omdat de proc te heet werd, maar lijkt me bij jou niet echt waarschijnlijk. probeer eens alle kaarten (behalve video natuurlijk) eruit te halen...of misschien ander geheugen erin frutten. ehm mochten er simmen inzitten, hep je dan wel 2 dezelfde in 1 bank gedaan? en de simmen met de hoogste grootte in de 1e bank?

Verwijderd

Ik heb het alsmaar rebooten een keer meegemaakt maar dat was omdat ik de comp. te veel had overclockt heb je dat mischien ook met deze gedaan?

Verwijderd

- volgens mij is je DIMM/RAM/SIMM zo gaar als een klontje.

- videokaart is gaar

- bios is gaar

dus check alles ff :)
Pagina: 1