[WC] ff testdraaien, gecondenseerdwater gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-02 11:25

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb donderdag bij amd Rulezzz me waterblokkie opgehaald nu gah ik die vanavond ff dicht solderen, nu wil ik hem dus ff testen of ie waterdicht is. hij is btw van koper. nu is dus mijn vraag is het slimmer zelfs voor de test ff gecondenseerd water te kopen of kan ik gewoon kraan water pakken voor de test..

wat raden jullie mij aan, wat raden jullie af?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

demi water kost 1.5€ voor 5 liter in de Makro , en je hebt het toch nodig ...

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 13:03 schreef real_raichu70 het volgende:
demi water kost 1.5€ voor 5 liter in de Makro , en je hebt het toch nodig ...
ik woon niet echt dichtbij de macro.. dus ik denk dat ik maar naar de kruidvat oid gah..

Verwijderd

IK denk dat normaal water prima is, maar op langdurig termijn gebruik kalk zal afzetten. je bent zoiezo save als je gecondenseerd water doet :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46

Epsilon

ik zou gewoon gedestileerd water halen (of gedeminiraliseerd, voor waterkoeling boeit het verschil niet) biij een drogisterij ofzo. Je hebt het strax toch nodig dus ik zou geen risico nemen dat er wat achterblijft. (het water krijg je nooit meer goed uit je blok, verdampt en de mineralen blijven erin zitten. Deze worden later weer opgelost door het gedeminiraliseert water, en of het gedeminiraliseert water dan nog nut heeft.......)

Ik zeg: waarom niet :)

Verwijderd

Ik heb altijd met gewoon kraanwater gewerkt, zonder problemen.

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:17
ik zou ook gewoon gedeminiraliseerd water gebruiken... loop je iig geen risico dat je na een tijdje visjes en algengroei in je blokje hebt zitten :+ je kunt dat water gewoon bij de praxis of een andere bouwmarkt krijgen, is nog niet eens zo duur ook... ik gebruik het zelf ook en zie nog nix zwemmen door mijn reservoir :o

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Ik zal mijn ontzetting inhouden.

Voor een korte test kan je Makkelijk gewoon kraantwater gebruiken hoor. mocht je toevallig demi in huis hebben dan is dat mooi meegenomen maar het boeit verder weinig.

testen maar!

ps
PICS!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 15:29 schreef Peltier het volgende:
Ik zal mijn ontzetting inhouden.

Voor een korte test kan je Makkelijk gewoon kraantwater gebruiken hoor. mocht je toevallig demi in huis hebben dan is dat mooi meegenomen maar het boeit verder weinig.

testen maar!

ps
PICS!
me vader heeft nog wat flessen gedestileerd water staan voor het strijken :D :) dus die gebruik ik ff..

pics komen er sekers maar dan in dit topic:
[topic=436578/1/30]

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 17:45 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

me vader heeft nog wat flessen gedestileerd water staan voor het strijken :D :) dus die gebruik ik ff..

pics komen er sekers maar dan in dit topic:
[topic=436578/1/30]
Zal je vader blij mee zijn... :D
Op zaterdag 30 maart 2002 12:59 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb donderdag bij amd Rulezzz me waterblokkie opgehaald nu gah ik die vanavond ff dicht solderen, nu wil ik hem dus ff testen of ie waterdicht is. hij is btw van koper. nu is dus mijn vraag is het slimmer zelfs voor de test ff gecondenseerd water te kopen of kan ik gewoon kraan water pakken voor de test..

wat raden jullie mij aan, wat raden jullie af?
ff :?
Ik denk dat t nog lastig gaat worden :(

naja, we zien vannavond wel.. :)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zaterdag 30 maart 2002 17:58 schreef Oeloe het volgende:

[..]

Zal je vader blij mee zijn... :D
[..]

ff :?
Ik denk dat t nog lastig gaat worden :(

naja, we zien vannavond wel.. :)
Zeker met een soldeerbout en tin :+

iStockphoto

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 13:08 schreef Ussie het volgende:
IK denk dat normaal water prima is, maar op langdurig termijn gebruik kalk zal afzetten. je bent zoiezo save als je gecondenseerd water doet :)
Gecondenseerd :?

Verwijderd

hij bedoelt gedestilleerd of gedemineraliseerd water.
Pagina: 1