Wat voor een printer?

Pagina: 1
Acties:

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 11:36
Aangezien ik nix kon vinden via de search vraag ik het maar gewoon.
Wat is tegenwoordig een goeie (HP) printer?
Qua, prijs/kwaliteit verhouding.. (etc..:))

Verwijderd

als tip kan ik je de 840 aanbevelen, doordat dit eigenlijk een normaal geprijsde printer en een goeie kwaliteit heeft. Het design is ook mooi.

Dus dat zou mijn keuze zijn, (inktjet dus).

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:19

Opa

Nu Multifocaal!

Ik zit met de zelfde vraag, maar ik vind die HP patronen zo duur. Heeft er iemand ervaringen met een Canon printer met afzonderlijke inkt tanks? Ik zit te denken aan de Canon 6100.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

HP 930C is erg populair en is vaak als beste getest. Daarboven komen nog de 950 en de 970, die zijn weer wat sneller en kunnen wat meer enzo. Ben zelf errug tevreden met mijn 950 :).

• Glorix Jim
Wat is eigenlijk het verschil tussen een OfficeJet en een Deskjet?

Verwijderd

officejet: scanner, fax, printer, kopieerding (of dat bij allemaal is weet ik niet?)

deskjet: alleen een printer

• Glorix Jim
Nou net een 930C bestelt voor fl. 424.. :)
Leek me wel een leuke, bedankt guys!

Verwijderd

ik loop ik met die vraag.. HP heeft mooie / goede printers.. mnaar die inkt..:( iemand ervaring met xerox ?? ook nette printers, bij canon doen ze er niet eens een fatsoenlijk uitvoerbakje bij, flikkert alles op de grond, dat mot ik niet ..

Verwijderd

HP is gigantisch duur met cartridges, dus het is aan te raden om een kloon te kopen.
Gelukkig zit ik met inkoopprijs waardoor het toch nog vaak zo'n 3 tientjes scheelt :)

• paulvdmee
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik heb zelf een Lexmark Z51 (kost ong. 300) en die bevalt zeer goed. De Z51 is er nu niet meer en is opgevolgd door de Z52 (erg origineel).
Deze is sneller en kan printen op een hogere resolutie.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
En toch vergeten jullie de EPSON printers.

Die zijn qua print/foto kwaliteit beter dan bijv. HP.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

(ik voorspel een epson/hp gevecht na deze post..)
verder heb ik nix nuttigs te vertellen behalve dat je veen canon 4200 moet kopen...shit wat een rotding

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je USB hebt zou ik een 840 nemen, anders voldoet een 720C (die heb ik zelf ook) ook goed. Met de inkt doe je best lang, dus op de prijs van die cartridges hoef je niet te letten.
Ik vind dat HP printers toch de mooiste kwaliteit geven (fotoafdrukken zonder speciale inkt), ze zijn snel en de service is goed.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De Lexmark Z52 doet het goed in PC World(USA versie van Computer Totaal) Die ga ik trouwens ook nemen! :)

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Glorix Jim
Nou het ging er mij meer om:
z/w afdrukken, beetje snel het liefst, en een beetje duidelijk.

Een 2e hands Laserjet kwam het 1e in mij op, maar ja heb toch liever wat nieuws. En aangezien die 840 meer voor foto's (lees cd-inlay's:)) gebruikt word, heb ik maar gekozen voor de 830. En die is ook nog 100 pieken goedkoper.

Verwijderd

/me heeft een HP Deskjet 950C, is er heel tevreden mee, heel mooie afdrukken en supersnel, alleen die inkt is FUCKING duur :( :( :( :( :( :( :( :(

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10
zelf sins kort de nieuwe Xerox M750. ziet er allemaal goed uit, zeer veel instelmogelijkheden en in-en uitvoerbak. Met 60,- kun je +- 700 tot 800 pag afdrukken. ook een 2e invoermogelijkheid. T ding is ook snel, helaars wel lomp groot uigevallen.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vergeten :D ,Z52; Res:2400x1200dpi, plain text/full-page graphics(ppm) 5.4/0.6

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Pagina: 1