Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Tja..
erg bijzonder.
Gras etc is heel wazig, maar de rest is weer heel mooit.. maarja, het ziet er erg vaag uit. Maar ook wel weer leuk.
Jammer dat er geen demo is.
erg bijzonder.
Gras etc is heel wazig, maar de rest is weer heel mooit.. maarja, het ziet er erg vaag uit. Maar ook wel weer leuk.
Jammer dat er geen demo is.
🌞🍃
ziet er grafisch niet echt mooi uit
maar het idee lijkt me wel wat
is er al een demo van uit?
maar het idee lijkt me wel wat
is er al een demo van uit?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Inderdaad, de graphics zijn een beetje raar. Neem nou die tweede screenshot. De grond is bagger. Die dino en dat mannetje lijken erop geplakt. Net als de boomstammen in de rest van de screenies. Daarentegen zijn de bergen weer overdreven mooi, maar dat zijn gewoon fototextures die erop geplakt zijn. Het is duidelijk een ietwat opgevijzelde versie van de Carnivores 2 engine, die voor zijn tijd erg goed was. De struiken waren toe nerg goed en zijn nog steeds goed, maar de grond is erg slecht en dat verpest het geheel toch weer.
Jammer dat je geen screenies plaatst van de stad, waar je dus ook in kan spelen. Wat ik erg jammer vind ik dat ze daarvoor een futuristische (a la Judge Dredd etc.) stad hebben genomen. Dat maakt het een stuk minder indrukwekkend, dan krijg je niet echt een 'Godzilla' gevoel, omdat je je niet met die stad kan identificeren zeg maar. Beetje moeilijk uit te leggen. Maar ik bedoel dat het zich dan net zo goed op Mars kan afspelen, terwijl dino's die een stad invaden een erg cool concept is.
Het is trouwens Carnivores (meervoud van Carnivore, in het Nederlands carnivoor, Latijn voor vleeseter), en niet Carnivorres (aangezien je tot drie keer toe die spelling hanteert
)
Jammer dat je geen screenies plaatst van de stad, waar je dus ook in kan spelen. Wat ik erg jammer vind ik dat ze daarvoor een futuristische (a la Judge Dredd etc.) stad hebben genomen. Dat maakt het een stuk minder indrukwekkend, dan krijg je niet echt een 'Godzilla' gevoel, omdat je je niet met die stad kan identificeren zeg maar. Beetje moeilijk uit te leggen. Maar ik bedoel dat het zich dan net zo goed op Mars kan afspelen, terwijl dino's die een stad invaden een erg cool concept is.
Het is trouwens Carnivores (meervoud van Carnivore, in het Nederlands carnivoor, Latijn voor vleeseter), en niet Carnivorres (aangezien je tot drie keer toe die spelling hanteert
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.