Onterechte sluiting van topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:42
Hallo,

Het betreft hier het volgende topic van mij:
[topic=454195/1/25]

Die topic is gesloten om de volgende rede:
Lees de FAQ en huiver, hier voor hebben we het onvloprezen project van Tom www.sitechecks.nl
enfin, so far so good..

Nu ga ik echter op sitechecks kijken en vind hier het volgende:
Compleet!
Je site moet door de bezoekers op elk punt beoordeeld kunnen worden (Vormgeving/layout, navigatie/structuur en techniek). Alleen een screenshot voldoet daarom niet, je site moet bestaan uit graphics, HTML en eventueel scripting.
Op grond hier van concludeer ik dus dat mijn topic onterecht is gesloten aangezien er in het FAQ ook niets staat over design checks.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Lees eerst de W&G FAQ maar eens.... we kunnen hier helaas niet aan beginnen...
Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 07:56

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mm..maak je er toch een HTML van?...en host je hem even..zo moeilijk is dit niet, toch?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:42
Op zaterdag 30 maart 2002 12:31 schreef The Real Falcon het volgende:
Mm..maak je er toch een HTML van?...en host je hem even..zo moeilijk is dit niet, toch?
nee. idd. maar het gaat om het princiepe.. :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 30 maart 2002 12:32 schreef Phydomir het volgende:
nee. idd. maar het gaat om het princiepe.. :P
Doe toch niet zo moeilijk. Het staat er toch duidelijk? In W&G geen sitechecks. Er is een alternatief voor, en daarvoor moet je er een 'werkende' site van maken om te tonen. Heb je dat niet, dan heb je pech gehad. De FAQs zijn er duidelijk over, dus ik snap je punt niet.

edit:
Er wordt een beetje gezond verstand verwacht bij users. Als je echt ALLES wat niet mag in de FAQ moet gaan zetten dan wordt je FAQ een boekwerk en dan wil helemaal niemand het meer lezen

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein