Bij deze dan ook mijn mod:
Het slachtoffer was mijn gewone PC (p266) die ik voor zon beetje alles gebruik (nee geen dikke XP ofzo...geld is zeldzaam bij deze student).
Het is een standaard Highscreen kast van een jaartje of 4 oud (gekregen van pappie toendertijd)
Zo zag hij er normaal uit (standaard):

En dit issie nu:

Wat heb ik er aan gedaan:
Ten eerste gespoten (mat zwart met een motip spuibus)
ledjes vervangen door blauwe (kast en FD)
2de voeding erin (voor ccfl aan en uit te zetten is een AT voeding dus knopje gewoon in front verwerkt, was minder werk dan schakelaartje ertussen zetten)
raampje erin gemaakt zodat je de rotzooi kan zien
De dvdrom en de brander heb ik niet gemod omdat "als" er iets mis mee gaat..ik heb het geld niet op de rug groeien
en ze zien me al aankomen met een compleet zwarte brander:
garantie???
en de kabels niet weggewerkt omdat je die toch haast niet ziet
Ik had nog veel meer willen doen (Fans, WC, fanbay)
maar omdat het nogal weinig zin heeft met een P2 heb ik zo iets van eerst nieuw systeem, dan verder modden!
Comment plz!!
Het slachtoffer was mijn gewone PC (p266) die ik voor zon beetje alles gebruik (nee geen dikke XP ofzo...geld is zeldzaam bij deze student).
Het is een standaard Highscreen kast van een jaartje of 4 oud (gekregen van pappie toendertijd)
Zo zag hij er normaal uit (standaard):
En dit issie nu:
Wat heb ik er aan gedaan:
Ten eerste gespoten (mat zwart met een motip spuibus)
ledjes vervangen door blauwe (kast en FD)
2de voeding erin (voor ccfl aan en uit te zetten is een AT voeding dus knopje gewoon in front verwerkt, was minder werk dan schakelaartje ertussen zetten)
raampje erin gemaakt zodat je de rotzooi kan zien
De dvdrom en de brander heb ik niet gemod omdat "als" er iets mis mee gaat..ik heb het geld niet op de rug groeien
en ze zien me al aankomen met een compleet zwarte brander:
garantie???
en de kabels niet weggewerkt omdat je die toch haast niet ziet
Ik had nog veel meer willen doen (Fans, WC, fanbay)
maar omdat het nogal weinig zin heeft met een P2 heb ik zo iets van eerst nieuw systeem, dan verder modden!
Comment plz!!