Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vodafone 1000 komt eraan!

Pagina: 1
Acties:

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Vanaf 1 april biedt Vodafone het Vodafone 1000 Abonnement aan! Daar ben ik toch wel blij mee.

Zijn er nog meerdere tweakers die zaten te wachten op dit abo? Vroeger had je 960, toen ik dat wilde nemen bestond het niet meer. Ik verwacht toch dat met Vodafone 1000 mijn rekening flink omlaag zal gaan.

Het zal rond de 90 euro gaan kosten (excl.).

ps. Dit is geen 1 april grap :)

Uhmz, heb zelfs op vodafonesite hetvolgende gevonden

http://www.vodafone.nl/4_xx.asp?content_id=565&actionid=483&cnid=57

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hahaha! Bel je nog steeds zoveel?

Verwijderd

mijn god 1000 minuten, das dus voor prive doeleindes.... :?

wat en wie moet je dan wel allemaal niet bellen man....
kijk vanuit zakelijk perspectief, snap ik et wel ... maar dan neem je niet een 'normaal' account als belbundels ed.

• intert0y
Tja, ik heb nu rond de 18 a 19e altijd mijn belvoorraad van 500 op. Ik bel inderdaad veel en wanneer ik wil bellen zeg maar.

Ik hoop eigenlijk als ik vodafone 1000 heb voor eens en voor altijd een nagenoeg vast bedrag per maand te moeten betalen.

Tevens heb ik 5MB GPRS voorraad (5MB om te beginnen moet eerst maar eens testen)
En SMS voorraad van 75.

Ben hoofdsponsor van vodafone. :)

Maar het is inderdaad grotendeels voor privé-doeleinden. Ik zit elke dag 2 uur in de auto en dan bel ik altijd maar wat af. Een beetje deze en gene. Overigens zal 20procent van deze voorraad zakelijk verbeld worden.

Het valt met trouwens wel op dat na die 1000 minuten de beltarieven omhoog zijn gegaan. Ik heb mijn 6310 nu 2 maanden (gisteren precies) en sta nu op bijna 31 uur uitgebeld. Dat zou dan dus goed uitkomen met 1000 minuten.
En er zit ook nog een weekje wintersport tussen en dan bel ik natuurlijk veel minder. Dus ik verwacht precies uit te komen.

Lijkt me echt heerlijk, elke maand een vast bedrag. Niks rare geintjes.

• intert0y
Op zaterdag 30 maart 2002 12:16 schreef _Richie_ het volgende:
Hahaha! Bel je nog steeds zoveel?
Whoah, fuck. Is that You? jij zat eerst op de TU/e of niet?

Verwijderd

Pieter Post Pieter Post met zn kleine leverworst. Rijd die alle dagen in zn rode wagen en is zich aan het afvragen wanneer hij kan stoppen met post aandragen :Y)

Vodafone 1000. Ik heb geen mobiel :o

Maar 1000 minuten is best veel :P

• intert0y
Op zaterdag 30 maart 2002 12:58 schreef Tuxus het volgende:
<knip>
Hulde, ik moest er erg om lachen! :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

ik vind 45 euro per maand en 5 uur genoeg :(

lange gesprekken kun je beter voeren over msn/icq e.d :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• intert0y
Op zaterdag 30 maart 2002 14:27 schreef Mooooody het volgende:
ik vind 45 euro per maand en 5 uur genoeg :(

lange gesprekken kun je beter voeren over msn/icq e.d :)
Alsof dat op schiet. Tenzij je bedoeld voicegesprekken? En uhmz, ik heb nog net geen MSN/ICQ in de auto. :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Op zaterdag 30 maart 2002 14:30 schreef intert0y het volgende:

[..]

Alsof dat op schiet. Tenzij je bedoeld voicegesprekken? En uhmz, ik heb nog net geen MSN/ICQ in de auto. :)
nee, maar je kan toch wel ff een half uurtje wachten tot je in huis bent...

ik bedoel gewoon dat ik het jammer van het geld vind om elke maand dik 200 piek te betalen, dat is wel 2500 gulden per jaar :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tevens heb ik 5MB GPRS voorraad (5MB om te beginnen moet eerst maar eens testen)
5mb heb ik ook, das voor wap en email eigenlijk gewoon onbeperkt internetten, pas als je een laptop eraanhangt is dat echt weinig volgens mij :)

• intert0y
Op zaterdag 30 maart 2002 14:36 schreef Mooooody het volgende:

[..]

nee, maar je kan toch wel ff een half uurtje wachten tot je in huis bent...

ik bedoel gewoon dat ik het jammer van het geld vind om elke maand dik 200 piek te betalen, dat is wel 2500 gulden per jaar :P
Ik heb gemiddeld een rekening van fl. 500 per maand. fl. 6000,- dus. Tja, het is nu eenmaal niet anders. Tis een soort verslaving. :)

en.... ik heb het er gewoon voor over.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 12:25 schreef intert0y het volgende:

[..]

Whoah, fuck. Is that You? jij zat eerst op de TU/e of niet?
Jeps that's right... Long time no see he?
(studeer je daar nog steeds?)
Je had nu toch een eigen zaakie?

Verwijderd

Ik vind 1000 minuten verbellen helemaal niet zo bijzonder hoor :? Tenminste als je zakelijk belt dan, prive ben je meer aan het gsm-stalken dan :P

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 12:09 schreef Gordijnstok het volgende:
Tenminste als je zakelijk belt dan, prive ben je meer aan het gsm-stalken dan :P
Ligt er maar een beetje aan hoe je het bekijkt, ik had met mijn 240 ook steeds rekeningen van 80 euro. Inmiddels maar verhoogt naar een Vodafone 500 abonnement. Als het goed is kom ik nu wel toe met mijn minuutjes. En nee, stalken is niets voor mij :)

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Verwijderd

Nou ik vind 1000 minuten nog wel redelijk meevallen de consumenten abbo's die er nu zijn gaan tot de 500 (ook vodafone)...
Als je nagaat: 1000 / 30 = 33
Daarmee kun je dus 33 minuten per dag bellen.
Ik zou zeggen het lijkt erg veel die 1000 minuten maar het valt redelijk mee, zelfs voor prive doeleinden ik bel mijn liefje ook minimaal een half uur per dag en dat 20 dagen per maand....dus das ookal weer 20 x 30...600.... en voor andere gesprekken heb ik ook wel zown 10 minuten per dag nodig minimaal en 10 x 30 = 300
Dus die 1000 is dus zeker wel normaal te noemen :)
Pagina: 1