[Enlight EN-8950] Hoe bouw ik een HD in?

Pagina: 1
Acties:

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 12:51
Hej!

Ik ben hier momenteel een server aan het bouwen in een Enlight 8950 kast. Floppy en Cd-rom enzo zitten er al in. Het lukt mij alleen niet de HD's goed in te bouwen.

In het boekje word ook met geen woord gerept over het inbouwen van HD's, en er zitten ook geen speciale brackets ofzo bij. Enlight gebruikt van die wazige sledes om dingen in te bouwen maar voor de HD zit er dus niks bij...

Wie kan me helpen?

<edit>

Ik moet dus die HD's in een 5.25 bay kwijt... Ergens anders zie ik geen ruimte\uitsparing...
</edit>

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je _moet_ het dus in een 5,12" bay doen?

Je hebt wel van die handige "converter"-achtige dingetjes waarmee je makkelijk een 3,5" HD in een 5,12" slot kan doen. Ze zijn meestal te koop bij de betere computershop op de hoek, ik heb zelf ook zo'n converter-achtig-dingetje voor m'n ZIP Drive (ik heb maar 1 3,5" slot) en heb dat ding gehaald bij Paradigit. Daar hebben ze hem dus zeker weten. Reken er maar op dat ze rond de €8,- kosten.

• Tweakod3x
hehe ik *ben* een computershop. We hebben alleen dit type kast nog nooit eerder geleverd.

Zal het zo es met die convertertjes proberen...

• Tweakod3x
hehehe tis al gelukt. Idd 2 van die goudkleurige bracket ijzertjes gebruikt en het past precies :)

Slotjuh dus maar!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 14:53 schreef Tweakod3x het volgende:
hehehe tis al gelukt. Idd 2 van die goudkleurige bracket ijzertjes gebruikt en het past precies :)

Slotjuh dus maar!
slotjuh hoeft niet hoor :+

gewoon laten afzakken voor de volgende die met dit prob. zit :) :Z :z :P

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 14:53 schreef Tweakod3x het volgende:

Slotjuh dus maar!
Mooizo, dat dacht ik dus al :). Ow, en als een vraag opgelost is hoeft er niet direct een slotje op hoor.

• Tweakod3x
Op zaterdag 30 maart 2002 15:00 schreef Aikeleer het volgende:

Ow, en als een vraag opgelost is hoeft er niet direct een slotje op hoor.
Mij om 't even :)

Pagina: 1