Toon posts:

mp3 mixer hardware 19"

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
een tijdje geleden heb ik een keer een 19"
apparaat tegen gekomen. dat net als de bekende 19" dubbel cd spelers een control plank had waar mee je de mp3's kon pitchen en zoeken enz enz enz

nou ben ik de url kwijt.. en hoop ik dat iemand weet wat ik bedoel

het is dus HARDWARE en er zit wel software bij..

wie weet waar ik hem kan vinden en of het wat is ?

thnkz

marcje

Verwijderd

Ik heb geen idee waar je hem kan vinden, maar het lijkt me nix. Zoiets wil je toch niet serieus gaan kopen he?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Wordt tegenwoordig steeds vaker gebruikt in cafés en zo. Het is een gewone pc met een dikke hd en zo, het mixen ed. doe je gewoon met de software...

sux bigtime, haalt een beetje het persoonlijke uit cd'tjes draaien want veel cafégasten misbruiken het apparaat om personeel te ontslaan, (ze gebruiken alleen de playlist functie)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Bedoel je dit ding?
Afbeeldingslocatie: http://www.visiosonic.com/dj_equipment/siteimages/screenshots/1200mobile%20pro.gif

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

bpm studio van alcatech heb zo'n ding en er is er nog een...steinberg, kan dat?

tijd voor verandering.

Verwijderd

Idd. BPM Studio. Ik wist dat ik ergens een banner gezien had...

Afbeeldingslocatie: http://www.swiftsoft.de/images/bpmstudio.gif

Verwijderd

Dit doet _pijn_ in mijn DJ hart...

;')

Verwijderd

Op zondag 06 augustus 2000 01:36 schreef marcje het volgende:
een tijdje geleden heb ik een keer een 19"<BR>apparaat tegen gekomen. dat net als de bekende 19" dubbel cd spelers een control plank had waar mee je de mp3's kon pitchen en zoeken enz enz enz <P>nou ben ik de url kwijt.. en hoop ik dat iemand weet wat ik bedoel<P>het is dus HARDWARE en er zit wel software bij..<P>wie weet waar ik hem kan vinden en of het wat is ?<P>thnkz<P>marcje
Je bedoelt BPM studio:
www.bpmstudio.com

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Er is nog iets veel leukers (ik weet ff geen link)... Dat zijn twee platen (vinyl-achtig dus), met een heleboel speciale putjes.
Er zitten elementjes/ naalden bij die ipv de gewone elementen komen op normale SL1200's. Deze lezen de plaat af.

De audio-uit (cinch) worden op een apparaat aangesloten die op zijn beurt weer met een computer is gelinkt. Deze gooit de audio-out naar de mengtafel.

(het is een beetje moeilijk uit teleggen).
Het komt er op neer dat je de met de platen gewoon kan mixen, net als gewoon vinyl. Alle putjes geven een speciale locatie weer van de plaat, en die corresponderen met de MP3-track die ingeladen is. Dus alle functionaliteiten van de SL1200 blijven intact (pitch werkt gewoon, als je de arm verpkaatst over de plaat e.d.).
De computer rekend aan de hand van de putjes de locatie van de MP3 uit, en geeft het weer. Zo kun je dus met normaal mixen MP3 mixen....

snappen jullie het een beetje..?

Da's retevet!

Er is al een keer een demonstratie van geweest in de Paradiso, en het is een zeer cool systeem.
Pagina: 1