iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
No production networks were harmed during this posting
Op zaterdag 30 maart 2002 11:22 schreef paella het volgende:
Ik vrees toch echt dat alleen de zon voor niets opkomt.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
1
2
3
4
5
6
7
8
| Basic Advanced Professional Enhanced Ultra Cost per Month Monthly Plan $10.00* $19.95* $29.95* $49.95* $89.95* Yearly Plan $8.25* $17.96* $26.96* $44.96* $80.96* Set-Up Cost Free! Free! Free! Free! Free! |
Alleen de setup costen zijn gratis
Nadeeltje: Franse site.
Verwijderd
50+ megs of disk space
FTP account (unlike with most other free hosting companies), Unlimited FTP Site Updates
PHP4 Support (This is unique and unprecedented among free hosting companies! NO ONE offers this!! Not even most PAY hosting companies! With PHP you can have your own scripts and handle even the database for your business, or anything else you want!!!)
We'll submit your site to popular search engines for FREE !
Fast Dual Servers, Fast T3 Line, Reliable hosting! (more so then most PAY hosting companies; we know that from experience)
Unlimited Bandwidth, WE pay for it!
No Monthly Fees EVER, No Setup Charges
Zoiets geloof je zelf toch niet...?Op zaterdag 30 maart 2002 12:53 schreef Hydrogen het volgende:
Unlimited Bandwidth, WE pay for it!
No Monthly Fees EVER, No Setup Charges
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
het kan nu wel ff werken, maar het is een onmogelijke dienstOp zaterdag 30 maart 2002 15:50 schreef Hydrogen het volgende:
jawel, werkt prima
check maar:
http://hydrogen.coolfreepage.com
wanneer gaan mensen nou is begrijpen dat voor niks de zon op gaat?
Verwijderd
mischien verdienen ze hier genoeg aan zodat ze het gratis kunnen blijven houden
Verwijderd
ELKE gratis webhost die dit soort dingen heeft aangeboden zijn er inmiddels mee gestopt of moet je inmiddels voor betalenOp zaterdag 30 maart 2002 16:44 schreef Hydrogen het volgende:
Tja ik weet het ook niet, je krijgt wel 1 banner aan reklame
mischien verdienen ze hier genoeg aan zodat ze het gratis kunnen blijven houden
AMD Athlon XP 1600+ | 256 MB SDram | MSI Turbo 2 (via 4-in-1) | GeForce 3 Ti-200 @ 220/500 | 13 GB WD, 40 GB Maxtor HDD | SB 128 | 2x Realtek 10/100 | 48x a-open | Phillips 16x4x40
en dan loop je te briezelen over €100,00 per jaar voor een account voor je website ?
Verwijderd
iddOp zaterdag 30 maart 2002 17:02 schreef superjoost het volgende:
Tsja. Dan heb je zo'n computer :
AMD Athlon XP 1600+ | 256 MB SDram | MSI Turbo 2 (via 4-in-1) | GeForce 3 Ti-200 @ 220/500 | 13 GB WD, 40 GB Maxtor HDD | SB 128 | 2x Realtek 10/100 | 48x a-open | Phillips 16x4x40
en dan loop je te briezelen over €100,00 per jaar voor een account voor je website ?
Daar hebbie wel gelijk in...Op zaterdag 30 maart 2002 17:02 schreef superjoost het volgende:
Tsja. Dan heb je zo'n computer :
Maar voor de rest van m'n site gebruik ik gewoon html en m'n chello account. En om nou voor zoiets kleins als NewsPro €100 per jaar te dokken vink ook wel overdreven...
Verwijderd
cgi/perl kun je ook zelf draaien hoorOp zaterdag 30 maart 2002 18:13 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Daar hebbie wel gelijk in...
Maar voor de rest van m'n site gebruik ik gewoon html en m'n chello account. En om nou voor zoiets kleins als NewsPro €100 per jaar te dokken vink ook wel overdreven...
Maar dan moet m'n pc dag en nacht aanstaan...Op zaterdag 30 maart 2002 18:44 schreef Kertje het volgende:
[..]
cgi/perl kun je ook zelf draaien hoor
Verwijderd
leg nou gewoon 10 of 12 euro per maand ofzo apart en dan heb je een domeinnaam, een snelle webserver en goede helpdesk.... wat is 10 euro nou? ken je net een keertje voor bij de mac eten en dan heb je het wel gehadOp zaterdag 30 maart 2002 18:44 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Maar dan moet m'n pc dag en nacht aanstaan...
Misschien dak dat wel ga doen... Scheeld natuurlijk wel een hoop gezijk qua downtime van gratis shit enzo... En ook stata het iets beter in de adres balkOp zondag 31 maart 2002 14:27 schreef Kertje het volgende:
[..]
leg nou gewoon 10 of 12 euro per maand ofzo apart en dan heb je een domeinnaam, een snelle webserver en goede helpdesk.... wat is 10 euro nou? ken je net een keertje voor bij de mac eten en dan heb je het wel gehad
Stel, ik zou een host gevonden hebben die goede voorwaarde heeft enzo, niet te duur, in princiepe dus ideaal voor wat ik wil.
Is er dan een mogelijkheid om te kijken welke websites er onder die host vallen om zo te kijken of ie ook een beetje snel is?
Verwijderd
nee kan niet (meer), je kan ff kijken op www.webselect.nl of www.webhosters.nl voor wat ervaringenOp maandag 01 april 2002 10:45 schreef Phydomir het volgende:
ow, nog ff een vraagje.
Stel, ik zou een host gevonden hebben die goede voorwaarde heeft enzo, niet te duur, in princiepe dus ideaal voor wat ik wil.
Is er dan een mogelijkheid om te kijken welke websites er onder die host vallen om zo te kijken of ie ook een beetje snel is?
je kunt bv zelf ff controleren doormiddel van het typen van "tracert domeinnaam.nl" of ze in een goed en snel datacentrum staan, verder kun je bij de sidn.nl controleren of ze echt deelnemer zijn...
goedkoop is vaak duurkoop, dus ga niet automatisch voor de goedkoopste
Verwijderd
vuile spammer begin je nu in dit topic nu ook alOp maandag 01 april 2002 12:32 schreef userid het volgende:
probeers eens SPAM-webhosting [ http://www.spam-webhosting.nl ]
Valt wel mee. gemiddelt zo'n 70 bezoekers per dag. Tis maar ene clan site en die wordt meestal alleen bezocht door leden/ andere clans...Op maandag 01 april 2002 14:31 schreef MikeN het volgende:
Is je website erg druk bezocht? Of valt het wel mee? Als het wel mee valt pas je er bij mij op m'n server nog wel bij.
Maar ik wacht even af of ik bij Endoria erop mag....