bel voorraad bepalen

Pagina: 1
Acties:

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 07:25
Ik heb een Vodafone 120-abo van GSMstunter.nl, is er een manier om te zien hoeveel ik al heb verbeld, en hoeveel minuten ik nog over heb?

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 06:54
Veel toestellen hebben zelf een tijdregistratie in het menu zitten. Die zou je dus kunnen gebruiken, alhoewel niet alle gesprekken binnen de belvoorraad vallen.
Andere mogelijkheid is even bellen naar je service provider (in jou geval dus Talkline) die kunnen het vrijwel realtime voor je nakijken.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Je krijgt het via een service provider( je abbo) en als je dan klantenservice belt, wordt je door gestuurd naar Vodafone customer-service, nr 045-5607555( kan je dus ook zelf bellen) optie zes even naar je mannentje/vrouwtje luisteren en ze vertellen je het exact. Alleen op werkdagen tot 8 of 9 en zaterdag tot 5

no comment

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 06:54
Op zaterdag 30 maart 2002 19:17 schreef Martinus het volgende:
Je krijgt het via een service provider( je abbo) en als je dan klantenservice belt, wordt je door gestuurd naar Vodafone customer-service, nr 045-5607555( kan je dus ook zelf bellen) optie zes even naar je mannentje/vrouwtje luisteren en ze vertellen je het exact. Alleen op werkdagen tot 8 of 9 en zaterdag tot 5
Dit geldt wel voor klanten die Vodafone als service provider hebben. Even voor de duidelijkheid, je service provider is degene wie je abonnement beheert en van wie je dus elke maand een rekening ontvangt. Dit in tegenstelling tot de netwerk provider. Dat is degene die de toegang tot het gsm netwerk verzorgd zoals dus Vodafone of KPN.

Het Vodafone 120 abbonement dat je kan afsluiten via gsmstunter.nl loopt via de service provider Talkline, en dus moet je daar zijn om achter je belvoorraad te komen.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
en dus moet je daar zijn om achter je belvoorraad te komen.
Het nummer dat ik provide komt van de klantenservice die altijd dit nummer gebruiken ongeacht wie je het abbo aangesmeerd heeft.

no comment

Verwijderd

In oktober 2001 hebben ze me toegezegd dat het rond december 2001 mogelijk zou zijn de belvoorraad via internet te checken. Nou ja... niet dus :'(
Pagina: 1