Toon posts:

Monitorkabel omzetten...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
greetz,

ik heb het volgende probleem: de kabel van mn Philips 105s monitor is aan het uit einde stuk. Want wanneer ik deze aansluit dan krijg ik soms blauw, of groen, of geel, etc beeld. Dus nu wil ik die kabel vervangen door een andere kabel ( voor speczz zie beneden ) maar wie weet welke kleuren combinaties bij elkaar horen of als deze kabel daar niet op kan worden aangesloten.

specz monitor:
Philips 105s (15 inche;))
modelnummer: 150s11
100-240 V 60-50 hz 1.5A-0.8

specz monitor waar de kabel van is:
Jenor Multiscan color monitor
modelnummer: TC1455D
100-240 V 47-63 hz 1.2a 75kw max

THNX

Verwijderd

Topicstarter
als k ff een foto moet maken van beide zegt u t maar

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ? geen xperts die me verder kunnen helpen ???

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Laat eens een foto van de kabel, waar ie aan het beeldscherm vast zit, theoretisch moet je het dus idd gewoon kunnen vervangen met die andere kabel!

|Specs|

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bedoel je nou dat je de monitorkabel omwisselt en er een van een andere monitor gebruikt :? Beetje vage vraag imo.
Dat kan gewoon, monitorkabel = monitorkabel.. daar hebben ze standaarden voor uitgevonden.. heel handig :)
en door zo snel te blijven schoppen zullen niet erg veel mensen je willen helpen :{

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Welk uiteinde? Bij de monitor of bij de stekker? In het laatste geval gewoon stekker eraf, (goed kijken welke draadjes aan welke pennetjes zitten) paar centimeter van de kabel afhalen, stekker er weer op zetten.
Pagina: 1