Ik heb een Edimax WLAN Access Point (EW-7202AP) met een Asus PCMCIA WLAN kaartje (WS8-P, ook gebruikt door bijv. Acer). Ik heb het AP al zo ingesteld dat ie alleen een bepaalde lijst met MAC adressen door laat, maar ik wil ook WEP encryptie (64bits of 128bits) gebruiken. Als ik met de configuratie software van Edimax het AP op 128bits WEP wil instellen, dan krijg ik een foutmelding en moet ik terug naar de default instellingen. 64bits lijkt ie wel te accepteren. Vervolgens stel ik bij de advanced properties van de Asus kaart (onder de hardware configuratie van WinXP pro) bij "Use WEP" in dat ie 64bits moet gebruiken, maar dan ben ik gewoon permanent mijn connectie kwijt en moet ik zowel mijn WLAN kaart als de AP (met een USB kabeltje) terug op "WEP disabled" zetten. Ik las ergens dat de WLAN kaart een bepaalde KEY moet hebben, maar die kan ik nergens in WinXP ingeven 
Kan iemand mij hiermee verder helpen?? ik weet het niet meer... Google, Altavista en de sites van Asus en Edimax helpen niet echt
Kan iemand mij hiermee verder helpen?? ik weet het niet meer... Google, Altavista en de sites van Asus en Edimax helpen niet echt