Power Off... muis lichtje blijft aan :(

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Ik heb een A7V266-E moederbord en een optische logitech muis (die gekantelde, niet die normale muis).
Als ik shutdown in windows doe, dan gaat de hele zut uit, alleen de 2 lichtjes van de muis blijven aan (de rode onderop, en de blauwe bovenop).

Ik moet de ATX powerswitch omzetten om hier vanaf te komen.

Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Is namelijk best irritant..

Verwijderd

Kan je niks tegen doen. De muis aan de USB poort hangen wil wel een oplossing bieden.

Maar hier is de search voor waar al heel veel topics over dit onderwerp in staan :)

Verwijderd

Inderdaad de powerswitch omzetten om er van af te zijn.

Zet alles met Wake on ... in je bios uit.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Ah damn.. ze zouden onderwerp&inhoud standaard moeten selecteren bij de search.. gebeurt me regelmatig dat ik daar niet op let..

Verwijderd

misschien dat je wat met de search had gevonden? hier heb je in ieder geval een ander topic ;)
[topic=325496/1/25]
eet smakelijk

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Heb ik ook met mijn MS optische muis, die blijft ook aan. Is nie erg ofzo :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:39
zit wel ergens een jumpertje of instellinkje in je bios om dat uit te zetten geloof ik.

Heeft iets te maken met de mogelijkheid je pc aan te zetten door je muis een duw te geven of je toetsenbord te slaan.
Bij mij blijft ie ook constant branden (gigabyte 6bxds) maar omdat mijn pc niet op m'n kamer staat maakt het mij niet uit.
Kan me wel voorstellen dat je er stapeldol van wordt als je probeert te pitten :)

Haal NOOIT een spookrijder in !

Verwijderd

op sommige mobo's zit er idd een of andere switch, volgens mij iets met WOL, maar ik weet dat niet zeker. Op andere mobo's zit die niet (o.a. epox 8kha+), maar als je hem aan de usb hangt is hij wel uit. Daar blijft dus alleen op het ps/2 blok stroom staan. Het kan overigens geen kwaad.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

[topic=325496/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.