/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Module in /usr/lib/apache/1.3
zetten, en /etc/apache/httpd.conf ervoor aanpassen, hetgeen trouwens ook allemaal op die homepage staat die je hebt neergezet in je eerste post
zetten, en /etc/apache/httpd.conf ervoor aanpassen, hetgeen trouwens ook allemaal op die homepage staat die je hebt neergezet in je eerste post
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ja ok, maar dan moet ik 'm eerst compilen en in de manual op die site staat hoe je 'm moet compilen met apache samen zegmaar, ik wil 'm graag apart compilen zodat het een losse module is en die toevoegen, of kan dat niet en zou ik toch de apache source moeten laaghalen en alles compilen
Ik vraag me eigenlijk af waarom je dat case insensitive zou willen... De hele wereld, inclusief internet (Windows daargelaten) is case sensitive. Ik vind het een beetje vreemd om daar tegenin te gaan...
omdat er mensen met windows computers files mogen posten en daar een link naar kunnen maken en dat wil wel eens conflecteren (of hoe je dat ook schrijft:-))
Mwa, gewoon zeggen dat ze files in lowercase moeten uploaden en dat links daarna ook in lowercase zijn.Op zaterdag 30 maart 2002 18:48 schreef KnoppenSpook het volgende:
omdat er mensen met windows computers files mogen posten en daar een link naar kunnen maken en dat wil wel eens conflecteren (of hoe je dat ook schrijft:-))
Dan zorg je toch dat het scriptje waarmee ze kunnen uploaden een correcte link maakt die ze kunnen copy-pasten ?Op zaterdag 30 maart 2002 18:48 schreef KnoppenSpook het volgende:
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
ConflicterenOp zaterdag 30 maart 2002 18:48 schreef KnoppenSpook het volgende:
ja dat is waarschijnlijk dan wel een makkelijkere oplossing
(tx voor het verbeteren
)
(tx voor het verbeteren
ik vind onderscheid tussen Upper en Lowercase wel leuk, en ik zou het niet met mod_nocase willen oplossen.
Ik gebruik zelf mod_speling, die pikt automatisch een bestand wat 1 teken ervan afwijkt, of geeft je een presenteerblaadje waarop alle mogelijk bedoelde links staan.
Ik gebruik zelf mod_speling, die pikt automatisch een bestand wat 1 teken ervan afwijkt, of geeft je een presenteerblaadje waarop alle mogelijk bedoelde links staan.
Pagina: 1