Ik probeer hier met PHP een file te openen vanaf een webserver, maar die draait op een andere poort dan poort 80. Dit is volgens de documentatie dus niet mogelijk. Weet iemand misschien een andere manier om dit gedaan te krijgen?
daar ben ik inmiddels mee bezig, hoe omslachtig het ook is. Ik kom nu wel een paar problemen tegen:
- Bovenaan staat server info, en daarna begint de HTML pas
- Onderdaan staat een 0 (???)
Iemand enig id of deze met een bepaalde optie weggelaten kunnen worden, of zal ik zelf de HTML uit de string moeten halen? (zoja, wat is de makkelijkste manier om van <HTML> t/m </HTML> uit een een string te halen)
- Bovenaan staat server info, en daarna begint de HTML pas
- Onderdaan staat een 0 (???)
Iemand enig id of deze met een bepaalde optie weggelaten kunnen worden, of zal ik zelf de HTML uit de string moeten halen? (zoja, wat is de makkelijkste manier om van <HTML> t/m </HTML> uit een een string te halen)
Je moet lezen vanaf de eerste lege regel (dat is waar de headers voorbij zijn.
Die 0 kan komen omdat je vraagt om compressie ... maar dat weet ik niet zeker omdat je je source niet hebt gepost
Die 0 kan komen omdat je vraagt om compressie ... maar dat weet ik niet zeker omdat je je source niet hebt gepost
Je wilt niet moeilijk doen, dus waarom doe je niet gewoon zoals je zelf zegt:
Maak 1 string van de data die je terug krijgt en knip alleen het stuk tussen <HTML> en </HTML>.
(door eerst een grote string op te bouwen en daarna de index van <HTML> met strpos te zoeken en ook die van </HTML> en daarmee het stuk ertussen ermee uitknippen - substring).
Maak 1 string van de data die je terug krijgt en knip alleen het stuk tussen <HTML> en </HTML>.
(door eerst een grote string op te bouwen en daarna de index van <HTML> met strpos te zoeken en ook die van </HTML> en daarmee het stuk ertussen ermee uitknippen - substring).
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]