Ik, als ongelukkige internetter, heb al ongeveer een half jaar MxStream. Onder 98 was ik hier best tevreden over, maar onder XP werkte het voor geen moer. Bij tweakers.net en gathering.tweakers.net ging het status-icoontje in de tray op geel, en dan kon je er niets meer mee. Een restart verhielp dit wel maar ik kwam dus niet meer op tweakers.
Ik had dus eerst naar Alcatel gemaild, die stuurden een taiwanese mail terug, en stuurden me naar een taiwanese site. Ik Planet mailen, 2x, doet de helpdesk alsof ze m'n mail niet hebben ontvangen.
Ik denken, denken, wat kan ik hier nou aan doen...
Nou ik kijk dus bij m'n mail, ik zie daar staan dat vanaf 1 mei de upload snelheid verdubbeld wordt en een link naar een pagina op mxstream.nl.
Ik ga naar die link, en na wat klikken zie ik een plaatje van m'n modem. Dus ik daarop klikken, en ik zie daar gewoon een driver staan! Ik download dat ding en dat is toen ik begon met typen 2 minuten geleden. Hoezo zijn ze bij Planet lui... En dat ik op alcatel.com deze driver upgrade niet kon vinden vind ik ook raar (nee ik heb echt goed gezocht).
Ik had dus eerst naar Alcatel gemaild, die stuurden een taiwanese mail terug, en stuurden me naar een taiwanese site. Ik Planet mailen, 2x, doet de helpdesk alsof ze m'n mail niet hebben ontvangen.
Ik denken, denken, wat kan ik hier nou aan doen...
Ik ga naar die link, en na wat klikken zie ik een plaatje van m'n modem. Dus ik daarop klikken, en ik zie daar gewoon een driver staan! Ik download dat ding en dat is toen ik begon met typen 2 minuten geleden. Hoezo zijn ze bij Planet lui... En dat ik op alcatel.com deze driver upgrade niet kon vinden vind ik ook raar (nee ik heb echt goed gezocht).