Toon posts:

Welke developer zou jij weleens willen kicken?

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De naam van het topic zegt het al; welke developer zou jij weleens een trap in z'n achterste willen geven en waarom?

Ikke:
EA, omdat ze bijna alleen met veel te dure updates komen en eeuwige nieuwe versies van spellen (FIFA, The Sims enz.) uitbrengen. De meeste updates of spellen brengen niet of nauwelijks nieuwe gameplay en langer dan 4 jaar gaan alleen de beste games mee... EA moet eens inzien dat niemand meer zit te wachten op een The Sims add-on terwijl je al die "leuke" items en shit ook gewoon van internet kan downloaden :( FIFA dan, sommige mensen beweren gewoon keihard dat FIFA 2002 het beste spel dat ze spelen is :? het is toch warempel geen topgame??? Een paar veranderingen in de gameplay; passen, blablabla maar geen mega-veranderingen. En er zijn toch ook veel betere games dan die EA-troep. Ook leuk: EA kan zelf geen goeie games developen dus ze kopen alle kleine developers op zodat zij met de eer en het geld kunnen strijken.... Kortom: veel EA games zuigen en die eeuwige updates ook!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Need For Speed, wat wel echt van EA is, vind ik anders wel keihard goed. :)
Behalve dan weer die nieuwe motor-city.. |:(

En verder.. welke vind ik slecht? Ik heb werkelijk geen flouw id eigenlijk..
Mij maakt het niet zo uit als ze flutgames maken, dan speel ik ze toch lekker niet? :P

🌞🍃

Verwijderd

iuk ook ea, omdat ze na de release van mohaa 2015 dr uitgekicked hebben, terwijl ea er zelf geen donder ana heeft gedaan!!!

Verwijderd

BioWare cs. Omdat ze niet aan een PlaneScape: Torment 2 willen beginnen :P

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 16:03
John Romero - Daikatana

-nt-

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
3d Realms

Duke Nukem duurt 'Forever'

Verwijderd

de developer van dit topic ;) >:)
de developer van game spy arcade :(

Verwijderd

de makers van Counter-Strike:Condition zero wil ik wel kicken..je kunt zelf wel uitvogelen waarom

Verwijderd

Davilex a2 racer/alle delen

Verwijderd

Developers die van die jacht spellen maken, met echt gebeurde videobeelden om het zo 'realistisch' mogelijk te maken... :( :r :( :r

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-01 17:28
Mag ik ook Kabelfoon kicken? :r

Verder ID software omdat ze er überhaupt over denken Quake 4 Xbox only te maken :( .

Steam

Verwijderd

Blizzard en nintendo
Blizzard omdat ik nu warcraft 3 wil spelen :(
en nintendo omdat de GC zolang duurt

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-01 05:20

flexje

got-father

nou Valve zou ik toch echt wel willen kicken!! want:
CS 1.4 SUX0rZ!!!!!!!!! ik weet zeker dat er super veel mensen stoppen als ze dingen niet gaan veranderen in CS 1.4 zoals springen ofzo!

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:14
Op zaterdag 30 maart 2002 11:54 schreef KID-ICARUS het volgende:
Developers die van die jacht spellen maken, met echt gebeurde videobeelden om het zo 'realistisch' mogelijk te maken... :( :r :( :r
ahhhhh wat zielig, NOT

Verwijderd

Die gasten van DukeNukem Forever en Valve

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 30 maart 2002 12:20 schreef LoW.R1D3R het volgende:
nou Valve zou ik toch echt wel willen kicken!! want:
CS 1.4 SUX0rZ!!!!!!!!! ik weet zeker dat er super veel mensen stoppen als ze dingen niet gaan veranderen in CS 1.4 zoals springen ofzo!
het kan aan mij liggen maar volgens mij is CS niet van valve :). ik ga het nu ff opzoeken.

• flexje
  • Laatst online: 27-01 05:20

flexje

got-father

volgens mij wel hoor!

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Davilex :( omdat de wat jongere gamers zo`n spel kopen en dan denken dat dat nou een echt shooter(amsterdoom) of echte racegame is (A2 racer enz) :r

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:19
Hideo Kojima, dat hij zich bedenkt en toch nog MGS3 gaat maken en snel een beetje :P

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 30 maart 2002 12:33 schreef LoW.R1D3R het volgende:
volgens mij wel hoor!
nee ga maar naar http://counter-strike.net. De mod is ontwikkeld door een een of andere Gooseman en zijn team. Een (wel coole) freak die heel veel mods maakt voor spellen EN DUS NIET VAN VALVE! TFC is wel van Valve

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op zaterdag 30 maart 2002 09:12 schreef ItSnows het volgende:
zugt, de eeuwige planescape torment freak ;)

Maar ik zou square wel willen schoppen omdat final fantasy 10 al iets van een jaar uit is japan en hier nog moet komen :(

TMAXTINT

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 30 maart 2002 12:34 schreef Albinoraptor het volgende:
Hideo Kojima, dat hij zich bedenkt en toch nog MGS3 gaat maken en snel een beetje :P
mee eens :)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 12:42 schreef Marruk het volgende:

[..]

zugt, de eeuwige planescape torment freak ;)

Maar ik zou square wel willen schoppen omdat final fantasy 10 al iets van een jaar uit is japan en hier nog moet komen :(
Maaaaar.... Europa krijgt dan wel de uitgebreidere versie die in Japan later is uitgebracht en in Amerika helemaal niet *D

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
Lionhead Studios vanwege het hypen en daarna durven uitbrengen van zo'n reteslecht spel als black & white :r

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 18:35
Op zaterdag 30 maart 2002 12:46 schreef Shagura het volgende:
Lionhead Studios vanwege het hypen en daarna durven uitbrengen van zo'n reteslecht spel als black & white :r
Iedereen vond em de eerste weken goed, en nu is het opeens het slechtste spel wat er is?

Beetje overdreven IMO.

Feyenoord!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Lionhead ben ik het wel mee eens.
Ik had ook een geweldig spel verwacht, wat krijg ik? Een buggy stukje software dat nog geen 3 weken duurde voor het allemaal herhaling was.

voorbeeldje: als ik mijn Bessie geen opdracht had gegeven bleef ze rondjes lopen om 1 bepaald huis. Elke keer opnieuw liep ze naar de noordkant van het huis, rent naar de zuidkant, blijft even staan, rent naar de noordkant, blijft even staan, etc. etc.

Dan vraag ik me toch af hoe ze dat van mij heeft kunnen leren, want ik zat toch echt niet de hele tijd rondjes te draaien met mn camera :)

Verder Verant, omdat ze nog steeds niet gestart zijn met de Star Wars Galaxies open beta :p

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Eeruku
  • Laatst online: 06-12-2025
Op zaterdag 30 maart 2002 12:36 schreef apocrypha het volgende:

[..]

nee ga maar naar http://counter-strike.net. De mod is ontwikkeld door een een of andere Gooseman en zijn team. Een (wel coole) freak die heel veel mods maakt voor spellen EN DUS NIET VAN VALVE! TFC is wel van Valve
idd.. ware het niet dat ze daarna voor valve gingen werken :r toen valve CS opgekocht had

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Jorick
  • Laatst online: 23:04
Op zaterdag 30 maart 2002 12:36 schreef apocrypha het volgende:

[..]

CS is een mod van Half-life en dat is wel van valve/sierra, dus :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 30 maart 2002 13:32 schreef Jorick het volgende:

[..]

CS is een mod van Half-life en dat is wel van valve/sierra, dus :)
nee dat is onzin. Valve heeft Half-Life gemaakt. Een paar gozers dachten: "laten wij eens een half-life mod gaan maken" Voila Counter-Strike is ontstaan. Valve heeft er dus vrij weinig mee te maken, misschien alleen met copyright. En als je zo'n stelling maakt zorg dan meteenvoor feiten en/of argumenten.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Op zaterdag 30 maart 2002 12:34 schreef Albinoraptor het volgende:
Idd en dat daarbij wel de hele game met solid snake wordt gespeeld!! :P

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Ik zou ID SOFTWARE hard willen ASSKICKEN!
OMdat ze ten eerste misschein quake 4 alleen willen uitbrengen op Xbox en omdat ze de SUPERIEURE QUAKE series gemaakt hebben.
Quake 3 heeft veel van mijnt tijd opgeslokt. IEdere dag een keer wel 5 uur ofzo. was echt sick en omdat het gewoon zo fuckin leuk is. Kan er niet afblijven :(

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 12:27 schreef Schuey het volgende:

[..]

ahhhhh wat zielig, NOT
Krijg nu al zin om een schietspel met echt gebeurde videobeelden te maken, waarin jij overhoop geschoten word (8>

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 14:42 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Krijg nu al zin om een schietspel met echt gebeurde videobeelden te maken, waarin jij overhoop geschoten word (8>
lol

Verwijderd

LucasArts. Ze waren ooit de absolute top, in zowel adventures als Star Wars games, maar hebben nu veel van hun glans verloren. Adventures zijn nog wel okee (alhoewel dat 3D niet had gehoeven bij Monkey 4), maar de Star Wars games gingen zwaar onderuit vanaf Shadows of the Empire. De goede Star Wars games die ze later maakten die WEL goed waren, waren niet door LucasArts zelf gemaakt, maar door derden (X-Wing Alliance door Totally Games, Galactic Battlegrounds door Ensemble, JK2 door Raven, etc)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Chris Sawyer

Die gast is steenrijk geworden met Transport Tycoon en Rollercoaster Tycoon. Laat hem met zijn luie reet uit dat gouden bubbelbad komen en hup aan het werk met Transport Tycoon 2!

Er zijn en hoop klonen maar niemand kan spellen maken zoals hij. Neem nou Theme Park World (moest concurreren met Rollercoaster Tycoon) van EA/Bullfrog. Een totale flop. Dan Traffic Giant... :r Trains and Trucks Tycoon doet een aardige poging maar faalde ook... Railroad Tycoon 2 was helemaal diep triest.

Chris, doe iets! De games gan naar de kloten!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
En oh ja...

Take 2

Mafia delayen van april 2002 naar 'late 2002'. Potjandorie! Homo's.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

LucasArts. voor het niet meer maken van Adventures, zelfde geld voor Sierra

• Vinnie
  • Niet online
Westwood studios.

Ze hebben dan wel supergames gemaakt zoals Command & Conquer en Red Alert, maar dan moeten ze ook patches gaan uitbrengen dat ze goed werken onder 2000/XP.

Je hebt voor Command & Conquer gold wel een patch, maar dan kun je alleen singleplayer spelen en geen netwerk/Internet game.

En voor Red Alert heb je al helemaal geen patch voor 2000/XP :(

C:\>_

• Captain Pervert
Op zaterdag 30 maart 2002 16:51 schreef Vinnie het volgende:
Westwood studios.

Ze hebben dan wel supergames gemaakt zoals Command & Conquer en Red Alert, maar dan moeten ze ook patches gaan uitbrengen dat ze goed werken onder 2000/XP.

Je hebt voor Command & Conquer gold wel een patch, maar dan kun je alleen singleplayer spelen en geen netwerk/Internet game.

En voor Red Alert heb je al helemaal geen patch voor 2000/XP :(
Westwood Studios is van Electronic Arts, en die houden er hetzelfde beleid op na. NFS5 werkt alleen met heel veel kunst- en vliegwerk onder XP, echt belachelijk. Ze vertikken gewoon om er nog een patch voor uit te brengen.

En van Red Alert is dat inderdaad erg jammer, is nog altijd cool voor op een LAN, maar ja, WW vindt kennelijk van niet ofzo? :(

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 30 maart 2002 15:57 schreef Captain Pervert het volgende:
En oh ja...

Take 2

Mafia delayen van april 2002 naar 'late 2002'. Potjandorie! Homo's.
Mafia zou toch eind mei uitkomen of ben ik nu inde war met GTA 3?

• Booth
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Op zaterdag 30 maart 2002 10:42 schreef pentium het volgende:
de developer van dit topic ;) >:)
de developer van game spy arcade :(
INDEED

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zaterdag 30 maart 2002 09:12 schreef ItSnows het volgende:
Hier nog iemand :P

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zaterdag 30 maart 2002 16:47 schreef Timpie het volgende:
LucasArts. voor het niet meer maken van Adventures, zelfde geld voor Sierra
Er komt binnenkort Sam&Max 2 :) van Lucasarts en er gaan hardnekkige geruchten dat er toch een Space Quest 7 komt :9~ van Sierra

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 18:15 schreef White Dust het volgende:
Er komt binnenkort Sam&Max 2 :) van Lucasarts en er gaan hardnekkige geruchten dat er toch een Space Quest 7 komt :9~ van Sierra
Ja en nee. Ja, er komt een Sam & Max 2, maar nee, het is niet van LucasArts. Het wordt een actie-adventure (vrij poly-intrepetabel begrip) voor de Xbox. LucasArts heeft de rechten van S&M niet, het was een al bestaande comic van Steve Purcell, een van de tekenaars die wat bijsnabbelde bij LucasArts (en onder andere veel van de covers van de adventuresdoosjes maakte).

Dus LucasArts mag hiervoor gekicked worden... Maar zonder licentie kunnen ze geen S&M adventure maken.

• Captain Pervert
Op zaterdag 30 maart 2002 12:57 schreef Outl@w het volgende:

[..]

Iedereen vond em de eerste weken goed, en nu is het opeens het slechtste spel wat er is?
Iedereen zat meteen al te zeiken volgens mij hoor.

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Empire; het in mijn ogen grootste struikelblok naar een simmy World Sports Cars voor de PC.

&

Sierra/Papyrus, omdat ze aan de zoveelste Nascar-sequel gaan werken in plaats van een CART-sim.

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

Psychnosis
Lucasarts
Blizzard
Bitmap Brothers
Electronic Arts
BioWare
Epic
Sierra
GT Interactive
Microsoft
en alle andere die ik vergeten ben.

Omdat ik, dankzij hun, al heel wat uurtjes slapen heb gemist. :)

Verwijderd

NovaLogic

Simpel; ze luisteren niet naar de gamers. Toen de Delta Force community een wenslijst voor DF4 ging samenstellen werd opeens bekend dat ze een ander bedrijf hadden aangewezen om DF4 te produceren (Zombie Interactive), NL zou alleen verantwoordelijk zijn voor de uitgave van het spel. Ze gaven wel aan voor DF5 een nieuwe 3D engine uit te brengen....dat betekent dus dat ze tussen de uitgave van DF3 en de bekendmaking van de productie van DF4 op hun luie reet hebben gezeten... :r

Sa

Verwijderd

Microprose (nu Hasbro interactive ofzo). Omdat ze de X-Com serie hebben zitten uitmelken met titels als Interceptor en Enforcer terwijl ze steeds de nieuwe X-Com projecten stoppen (ok, nu zijn ze weer begonnen maar het is nog de vraag of dat ooit afkomt)
Pagina: 1