Toon posts:

Ik word er strontziek van

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik m'n computer aanzet springen mijn beeldscherminstellingen soms terug naar 640 bij 480 en 256 kleuren, het vreemde is dat het volkomen onregelmatig gebeurd, de eene keer wel, de andere keer niet.
Ik heb al de nieuwste drivers voor m'n Daimond Monster Fusion (Voodoo Banshee) geinstalleerd, maar niks helpt.
Ik heb trouwen een Hansol 710A monitor(17")
ingesteld op 1024x768@85 Hz waar kan het aan
liggen!?

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Mijn pa heeft ook een pc met een voodoo banshee erin, maar dan van creative.

Hierop heb ik ook de laatste drivers van 3dfx geinstald, maar laatst (2 weken terug) had ik precies hetzelfde probleem...

Na opnieuw installeren was het weer okee, maar wel vet irritant natuurlijk...

Divide and conquer.

Verwijderd

ff de bioszooi van die kaart flashen.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Niet je bios flashen , heb ik ook gedaan dus bios weg. Ga ik zoeken op internet nergens een bios te vinden. Maar wel heel veel mensen die hetzelfde hebben. Bij de readme van de flasher staat om de regel dat er helemaal nix mis kan gaan, nou niet dus...

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Je zou ook eens kunnen denken aan een backup van je oude bios.
Dus eerst je bios backuppen en daarna de nieuwe flashen.
Kan niet vaak genoeg gezegd worden maar blijkbaar zijn er steeds weer mensen die dat niet doen met alle gevolgen van dien.
DUS OUDE BIOS BACKUP VAN MAKEN EN BEWAREN

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:53

Raimond613

Simracer

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 september 2000 16:31 schreef oldman het volgende:
Je zou ook eens kunnen denken aan een backup van je oude bios.
Dus eerst je bios backuppen en daarna de nieuwe flashen.[/quote]Da's een goeie tip, maareh... hoe moet dat dan? ik zie in mn BIOS zelf geen optie om een backup te maken.. enige wt ik kan bedenken op dit moment is alles met de hand opschrijven.......

Raimond

iracing profile

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

bios is gewoon te vinden op de diamond site hoor. wel ff zoeken. misschien krijg je zo wel de link van me

wel riskant op een monster fusion, ik heb het 2 keer gedaan en 1 keer een kapotte kaart (wel een nieuwe gekregen BTW)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Zo dat was niet zo moeilijk, al is de diamond site wel flink verandert de laatste maanden.
http://www.s3.com/default.asp?menu=support&sub_menu=Legacy_Graphics&product=Monster_Fusion

ff op bios klikken en je kan downloaden

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1