[USB] Iiyma USB hub doet het niet met muis

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:23
Ik ben de eigenaar van een Iiyama Vision Master Pro 451

perfecte monitor alleen er zit dus in de voet een usb hub.
nou dacht ik dus : mooi ! kan ik lekker me muis inhangen !

alleen dan werkt hij een week of langer goed en dan stopt hij er in eens mee ... :? windows ziet hem gewoon niet meer zeg maar. Lampje van de muis (logitec Pilot Mouse Optical USB) brand dan ook niet meer...

ik heb al een nieuwe kabel gebrobeerd en het gekke is dat hij tijdens het booten van windows gewoon brand. zodra ik dan in windows kom en ik log in schiet me muis led weer uit :(

Verwijderd

Zit er niet een bepaald soort USB drivers bij ?

Trouwens.. welke windows ? (zou kenne helpen :+ )

Verwijderd

MousWare al gerunt?

• Sonic
mouseware staat er op en ik draai windows XP

hij werkt erg goed alleen hij heeft van die dagen dat het gewoon wegvalt :?

en een usb hub driver kan ik niet vinden bij Iiyama.com
lijkt me trouwens wel gek als je daar een driver voor zou moeten hebben... het heeft gewoon gewerkt

• Sonic
heeft niemand hier een oplossing voor ?

Verwijderd

Al een ander USB-apparaat geprobeert? Heb dit ook eens gehad met een Microsoft Optische Muis en die bleek gewoon kapot te zijn...

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

gooi hem op een andere USB aansluiting, zoals op zo'n extra bracket.

• Sonic
Op zaterdag 30 maart 2002 19:58 schreef rAvers het volgende:
Al een ander USB-apparaat geprobeert? Heb dit ook eens gehad met een Microsoft Optische Muis en die bleek gewoon kapot te zijn...
ander apparaat werkt ook gewoon (webcam) en als ik me muis gewoon rechtstreeks er in stop dan werkt het wel goed

Verwijderd

Ik heb dit probleem nu ook, alleen dan met de combi Iiyama VMP 454 & Logitec optical.
Ik heb het ook met een andere optical geprobeerd maar ook deze kapt er mee.

Heeft iemand al een oplossing?

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 05:39

Trek Y11

Eat my shorts

Wanneer zet je je monitor aan ? Bij mij gebeurde het een keer toen ik mijn monitor uit deed en later weer aan muis werd niet meer gevonden.

Probeer eens de usb kabel van pc naar monitor te verwijderen en dan te booten, hierna afsluiten, weer booten en dan je muis er weer in.

What if this weren't a hypothetical question?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:18

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dan is het echt je muis, want ik heb hier 2 muizen aan deze voet van iiyama hangen en werkt echt als een trein. Raar dat hij het in het begin wel doet!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 18:34 schreef TrekY11 het volgende:
Wanneer zet je je monitor aan ? Bij mij gebeurde het een keer toen ik mijn monitor uit deed en later weer aan muis werd niet meer gevonden.

Probeer eens de usb kabel van pc naar monitor te verwijderen en dan te booten, hierna afsluiten, weer booten en dan je muis er weer in.
Zulk soort dingen heb ik al vaker geprobeerd maar het vervelende is dat hij niet op "vaste tijden" stopt. Het is dus nu maar weer een tijdje wachten of hij het nu wel blijft doen.

Verwijderd

Nee dus
Hij kapte er net weer mee...
Ik ga morgen iiyama maar eens mailen, waarschijnlijk hebben ze dit al vaker gehoord.
Pagina: 1