[Thrustmaster]Tacticalboard, handig?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zit er ernstig over na te denken om de Thrusmaster tacticalboard aan te schaffen. Het is een soort van half keyboard zo ingericht dat je er perfect mee kan gamen (tenminste, dat is de bedoeling).

Hier gaat het dus om:

Afbeeldingslocatie: http://europe.thrustmaster.com/products/big/pc_tacticalboard.gif

Meer info: http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T91&fam=44

Hij komt binnenkort pat uit dus ik verwacht geen uitgebreide ervaringen ofzo (:P) maar ik vroeg me wel af of jullie denken dit handig zou zijn voor het gamen (en in mijn geval cs), en of het de prijs waard is (+/- 80 euro).

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:48

Sick Nick

Drop the top!

Die layout van de pijltjestoetsen ziet er beetje wazig uit (zo'n ovaal). Lijkt mij niet handig, zeker niet als je de gewone pijltjes of 4 toetsen van je keybord in het midden (vast wel aangezien je cs speelt) gebruikt.

Op zich kan het wel handig zijn, als je die pijltjestoetsen eenmaal door hebt, dan is die zooi rechts bij je duim ook wel handig. Die cirkel met knopjes lijkt mij niet praktisch, daar kom je met je pink nooit normaal bij zonder je hand van de pijltjestoetsen te halen.

Reactie aan de hand van post van nelis in mouseskates/mousepads topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61993

Lijkt me nog steeds onhandig:

Je moet je hand zelf nog steeds bewegen voor al die knoppen.
Bij bv. zo'n Powerglove heb je dat niet (wel minder knoppen)

Voordeel is wel dat alle toetsen overzichtelijk zijn.
Niet dat je in het heetst van de strijd ipv een machinegun een granaat pakt omdat je 1 knopje te links/rechts zit. :(

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-06 17:00
Ik denk dat ze daar bij SP meer van weten..

GT => SP :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 23:13
woei, dat is al vaak langsgeweest, maar de search is nog steeds niet al te fantastisch :(

mij lijkt het iig zwaar onhandig, maar ja, hoe dat het speelt weet je pas als je het uitprobeert ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 22:32
Er wordt gezegd dat het board best handig is, maar dat je er niet zoveel sneller/beter door wordt en om nou 80 Euro uit te geven aan iets wat maar een klein beetje helpt vind ik zonde.

The devil is in the details.

Anoniem: 46713

Er bestond toch al zoiets?
Pagina: 1