• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb sinds twee maandjes mijn Nokia 8310,
ben heel tevreden met dat ding. Maar de laatste twee dagen gaat de batterij wel heeeeeeeeeeeeeel erg snel leeg,
ik moet hem nu elke avond opladen. Voorheen deed ik er een week mee!Ik heb de laatste twee dagen geen radio of iets gebruikt. Ook niet uizonderlijk veel gebeld!
Meer mensen met die probleem?
Software versie: V4.53

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-03 17:44

Sick Nick

Drop the top!

Heb je hem elke keer als je thuis kwam aan de lader gegooid ofzo, kan zijn dat de accu 'lui' is geworden. Als dat zo is ben je de lul en zal je een nieuwe moeten kopen of hem elke dag opladen.

Je zou toch denken dat nokia voor die telefoon ook wel iets van een litium polymeer accu zou gebruiken?

• Woef
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 00:58 schreef Sick Nick het volgende:
Heb je hem elke keer als je thuis kwam aan de lader gegooid ofzo, kan zijn dat de accu 'lui' is geworden. Als dat zo is ben je de lul en zal je een nieuwe moeten kopen of hem elke dag opladen.

Je zou toch denken dat nokia voor die telefoon ook wel iets van een litium polymeer accu zou gebruiken?
Ja dat deed ik dus niet,
daarom vind ik het ook zo raar :( !
Met Li-ion batterijen moet het trouwens wel kunnen,
dat zeiden ze toen ik mijn 8210 een jaar geleden kreeg, en dat is precies dezelfde batterij als nu in mijn 8310!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Li-Ion is ook wel goed ja, polymeer gaat iest langer mee en is een stukje lichter ;)

Heb je niet ergens kortsluiting ofzo waardoor de accu snel leeg loopt?

• Woef
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 01:05 schreef Sick Nick het volgende:
Li-Ion is ook wel goed ja, polymeer gaat iest langer mee en is een stukje lichter ;)

Heb je niet ergens kortsluiting ofzo waardoor de accu snel leeg loopt?
Neuh niet dat ik weet,
hij zit er van buiten en van binnen nog als nieuw uit!
Nou ja nu maar eens opladen met de gewone lader ipv snellader (zal dat uitmaken?)!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Hmmmm, het zou niet veel uit mogen maken denk ik?
Ik heb voor mijn foon (alcatel 511) maar 1 lader en die pomt de accu in 1.5 uur helemaal vol en dan kan ik er weer 10 dagen tegenaan.

Voor m'n gewone batterijen heb ik een gewone lader en een snellader. De gewone doet 11 uur over een nimh 1600 mA penlite, de snellader 5 uur. Ik kan met beide net zo lang naar m'n minidisc luisteren of m'n toetsenbord gebruiken.
Denk dus niet dat een snellader uit maakt.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk dat je maar eens langs een Nokia Service Point moet gaan en daar je batterij laten testen, als ie minder dan 6 maanden oud is heb je namelijk recht op een nieuwe als ie beneden een bepaalde waarde is.

Je kunt ook gelijk nieuwe software erin laten zetten...
5.xx zoveel geloof ik..

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op zaterdag 30 maart 2002 01:15 schreef Sick Nick het volgende:
Hmmmm, het zou niet veel uit mogen maken denk ik?
Ik heb voor mijn foon (alcatel 511) maar 1 lader en die pomt de accu in 1.5 uur helemaal vol en dan kan ik er weer 10 dagen tegenaan.
ook al zo tevreden over de accu van de 511? :)

vind het echt een heel goed ding voor een nog betere prijs...

Leuk zo'n 8310 als hebbedingetje, maar fuctioneel is het echt zwaar overpriced...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• XPointman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

XPointman

ja, of niet

ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met een 3310.

als ik ga bellen dan is ie(hoe opgeladen de batterij ook is) binnen 5 minuten zo leeg als...???/

leeg dus.

er is dus geen andere oplossing dan een nieuwe kopen?

Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 08:33
nu moeten we met z'n allen nog even zoeken voor software voor de 8310, om de 8310 te custimizen (of zo iets)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 23:32 schreef XPointman het volgende:
er is dus geen andere oplossing dan een nieuwe kopen?
Garantie?
Pagina: 1