25 gulden was bij wijze van spreken. Ik heb beide modellen van Trust gehad, leuk zolang het bij 800x600 in lage refresh bleef, maar met veel "smear" en "ghosting" op de TVOut, ook met hoge kwaliteits kabels.
Ik raad je aan om OF voor het model met de ingebouwde TV-Out te gaan, OF om heel goed te zoeken naar dat low-profile PCI kaartje.
Die PCI Extenders worden vaak bij grote serverkasten geleverd als losse onderdelen. In de oude tijd (XT/AT, VLB) werden ze ook vaak zelf gemaakt van een stukje print, eindje flatcable, en een female connector.
Een beetje
dit idee, alleen dan niet met een printje, maar met flatcable.
Ik heb geen idee wat het maximum is bij PCI, maar IDE/ATAPI mag maximaal 45CM worden, alleen is IDE/ATAPI berekend qua timing op een kabeltje en PCI niet. Ik zou daarom de kabel zo kort mogelijk houden, en alle kabels parallel houden (en dus niet rounden!) PCI is 33MHz, en (noem me bijgelovig of niet) ik zou de kabels dan korter dan 33CM houden

Misschien dat een van de betere electronica-kenners hier op GoT hier meer over te zeggen heeft.
Over die prijs: als ze voor dit:

2,25 vragen, kan ik mij niet voorstellen dat een PCI versie meer dan 4,- zou moeten kosten. Ik kan zo snel bij Conrad niet de PCI versie (smallere baanafstand) vinden -> misschien even bellen/mailen? [ze zijn nu net de site aan het updaten zie ik]