Heb ik geluk?

Pagina: 1
Acties:

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 16:40
Ik krijg als betaling voor het maken van een site een Voodoo 5 6000, volgens mijn broer de snelste kaart op dit moment. Hij wordt woensdag verscheept vanuit america, hij was helaas nog niet eerder te krijgen.

Is het echt zo`n heerlijk kaartje als ik hoor, kheb er te weinig verstand van.

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
V5 6000 zeg je Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net5/nut.gif !?!?! Das een lekker kaartje ja. Als je hem tegen een Radeon 64MB DDR en een hele berg met geld wil ruilen stuur maar een mailtje ;) ...

PC Specs

• Simkin
hihi, ben erg benieuwd

Verwijderd

Je hebt geluk ;)
...maar ja, dat hangt er natuurlijk vanaf of er veel werk in die site gaat zitten...

• Bomberman
Post maar ff hoe die bevalt als ie binnen is (en als je wil ofcourse) ! Ben ook benieuwd :) ...

[edit] ->

Ik hoop wel dat je een grote kast hebt *D ...

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~t.haagen/files/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~t.haagen/files/2.jpg

(Heb de pics ff aangepast voor event. modem-ppl *D)

PC Specs

• Simkin
Wat!! wat en monster
ik hoop dat ie er in past ja, zullen ze hopelijk toch wel aan gedacht hebben ;>

maar hoe die gaar presteren, kweenie wanneer die binnen is..woensdag wordt die verscheept, maar wanneer ik m dan heb...ik hoop zaterdag al....en dan flink testen

daarna zal ik een review ergens posten

en die 128 mb onboard geheugen...wat moet ie ermee?? (niet dat ik het erg vind) is er geen sprake van geheugen bottleneck zodat je eigelijk maar 64 gebruikt..of is het echt een kaart die zijn grootte waard is..? hehe

Verwijderd

=> Videoplanken & Beeldkanonnen ?

Verwijderd

uuhh volgens mij bedoelen ze (die je die kaart geeft) de voodoo 5500 de
voodoo 6000 in namelijk nog niet KLAAR!!!!

zei een man van 3dfx op www.nvnews.net
ook op de site van 3dfx staat niks over de voodoo 6000 als ze al te koop waren hadden wel wel reviews gezien op sites.

sorry maar het is echt niet de voodoo6000

Verwijderd

oh ja hij zal rond de kerst verschijnen volgens die man van 3dfx

• Bomberman
Kan toch een preproduction model zijn ... die kaart op de foto is ook niet van karton ...

PC Specs

• Simkin
kweet t echt niet, kweet alleen dat ie een voeding nodig heefd zoals een hd en dat ie 128 mb geheugen zou hebben...kheb m nog niet, op zn vroegst zaterdag denk ik..dan weten we het zeker ;)

• Bomberman
Klinkt idd als een V5 6000 ... ik zag trouwens dat je ook uit Eindhoven komt :) (who cares right).

PC Specs

Verwijderd

Die 128 mb is maar 64 of 32 mb effectief. Omdat in verschillende banken exact dezelfde data staat.

• Bomberman
Jaja daar gaan we weer ;) ... alleen de textures moeten in meervoud opgeslagen worden, niet de framebuffer-data. De vier chips hebben een gezamelijke frame-buffer. Je hebt met deze methode wel een geheugen snelheid van 4* bv een Voodoo4 4500 ... de som dus van 4 128-bit brede 166MHz snelle geheugen bussen :P ... ik geloof iets meer dan 10GB/s! Te hopen is dat 1024*768*32 met 4xFSAA mogelijk wordt (vloeiend bedoel ik dus), dat zou bijna perfect zijn :P:P ...

PC Specs

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Flotter

Pelipper!

Hier klopt dus iets niet.

Voedig als HDD: Voodoo 5 5500 (6K heeft 'n externe)
128MB RAM: Voodoo 5 6K (5500 heeft 64 MB)

En wat betreft dat effectieve geheugen, die 128/64 MB wordt over 4/2 chips verdeeld, waardoor je 32 MB kunt gebruiken (in elke geheugengroep (dus voor elke chip) moet hetzelfde staan.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Bomberman
Ja je zegt precies hetzelfde over het geheugen als HlpDsk |:( ... nevermind. Over die voeding, yep idd zoals bij de V5 5500 ... afwachten dan maar *D .

PC Specs

• Simkin
Kzal een foto en een benchmark posten zodra ik hem binnne heb. Dat geheugenverhaal vind ik een beetje vaag, hoezo geheugen verdelen?
is toch gewoon werkgeheugen vooral voor anti aliasing soepel te maken, dat is wat ik begrepen had. Ik heb de review van 3dfx gelezen en volgens hun een waar monster....wordt met de dag ongeduldiger..wil m nu hebben gniffeldegniffel

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Even iets over die grootte van die kaart.
Ik was laatst eens met een 286 aan het rommelem, en daarin zat een soort ide-kaart die he-le-maal het systeem in tweeen brak. Die kaart paste ook in een compaq desktop apparaatje. Die kaart is net zo groot als een V5-6k (aan het plaatje te zien, ref=Toetsenbord, dus dat zal wel passen in een minitowertje...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Bomberman
Het verschil is alleen dat de Voodoo5 6000 hoger geplaatst wordt (AGP-slot) dus dan kan ie bij sommige (kleine) kasten er niet in omdat ie dan de HDD zou raken ...

PC Specs

• DawnRazor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 08:40
Lekker voor je airflow zo'n scheepswand halverwege je kast :) Hij is niet alleen lang maar zo te zien ook nog eens gruwelijk hoog! Een intake-fan aan de zijkant van je kast lijkt me geen overbodige luxe... Maar wel een lekker kaartje.

Verwijderd

Ik hou persoonlijk niet zo van VooDoo en al dat glide gedoe, maar die voodoo5 6K is SWEEEEEEEEET!!!!

lemme see some benchies!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sleuk Sim :)
Als je m binnen hebt moet je maar even bellen, kom ik eens kijken.
Zet jij het bier koud ? ;)

• Bomberman
Heb je geluk:)?

PC Specs

• Simkin
Als het goed is morgen kaart 1 binnen (64mb) en donderdag kaart 2...kan niet wachten..|->

• Bomberman
Eehhh ... wazup, nog iets gekregen?

PC Specs

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat ik begrepen heb zijn ze wel aangekomen maar nog niet in zn bezit :(
Reageer eens Simkin :)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Deleted

Die-hard Brexiteer

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Nee dus, anders had ie het hier wel lopen rondbazuinen :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

jah dat wil ik ook wel eens weeten :)
Pagina: 1