je kan Hecke op de centuurbaan proberen, zij hebben wel veel verschillende soorten heatsinks, ook coole neon staafjes van 30 cm voor € 7,95
Ben ik vaak geweest voor me fans wist niet dat ze die dingen daar ook hadden. Bedankt
nog meer suggesties voor heatsinks??
nog meer suggesties voor heatsinks??
red op de middenweg
ga ik zelf ook stx ff langs ff een zalman bestellen
hecke heb ik het niet zo op die gasten gaven me teweinig wisselgeld terug en toen ik dat zij zijden ze dat het niet zo was was wel 20 gulden
hecke heb ik het niet zo op die gasten gaven me teweinig wisselgeld terug en toen ik dat zij zijden ze dat het niet zo was was wel 20 gulden
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Wat voor heatsinks hebben zij daar dan
en hoe kom ik daar.
en hoe kom ik daar.
maakt niet uit
openbaar vervoer het liefst
ik heb daar gekeken maar ze hadden geen goede heatsinks.Op vrijdag 29 maart 2002 21:09 schreef Freez het volgende:
je kan Hecke op de centuurbaan proberen, zij hebben wel veel verschillende soorten heatsinks, ook coole neon staafjes van 30 cm voor € 7,95
wel een CCFL gehaald
Verwijderd
Ik heb hier nog wel een Pentium 166 koelblok liggen van een compaq.. is ongeveer 5 bij 8 cm groot... kun je zelf kleintjes van zagen... Kom maar halen in A'dam west...
kan niet zo goed zagen 
gaat altijd krom en das niet zo mooi
gaat altijd krom en das niet zo mooi
tram 9 en 25 iig er is er nog eenOp maandag 01 april 2002 22:52 schreef PPanic het volgende:
maakt niet uit
stap uit bij albert cuyp en dan paar honderd meter lopen
bedankt jongesn dan ga ik daar even langs
Verwijderd
Je hebt op de bilderdijkstraat op een zaak dat heet display...
daar heb ik me ccfl gedoe gehaald en knopjes /ledjes enz.
En je hebt op de kruising kinkerstraat/bilderdijkstraat ook nog een electrozaak....
daar heb ik me ccfl gedoe gehaald en knopjes /ledjes enz.
En je hebt op de kruising kinkerstraat/bilderdijkstraat ook nog een electrozaak....
Pagina: 1