Dual CPU ondersteuning voor MoH:AA?

Pagina: 1
Acties:

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-11 10:13
Weet iemand of die er nog komt? Na een stevig partijtje Googlen ben ik helaas niet wijzer kunnen worden. Medal of honor is tenslotte op de Q3 engine gebouwd die wel dual CPU ondersteuning had, maar als ik het op dezelfde manier bij moh:aa probeer loopt die direct vast....

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

Major Carnage

waki miko Reimu

Dat is ook het geval bij Q3.. Geen ondersteuning dus

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Volgens mij heb je alleen bij dingen als 3DS, Maya etc. ECHT iets aan een dual cpu (en }:O natuurlijk...)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 21:00 schreef Major Carnage het volgende:
Q3 heeft wel MP-support, hoor.

They made me do it.

• Eindbaas
Op vrijdag 29 maart 2002 21:00 schreef Major Carnage het volgende:
Bij Q3 werkte dat toch wel?

• Eindbaas
weet iemand dan of er ergens technische release notes voor de komende patches ofzo te vinden zijn?

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

Major Carnage

waki miko Reimu

Op vrijdag 29 maart 2002 21:02 schreef wouter76 het volgende:

[..]

Bij Q3 werkte dat toch wel?
Voordat ze gingen patchen wel.. Daarna crasht het altijd als je dat smp command doet

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• Eindbaas
Op vrijdag 29 maart 2002 23:14 schreef Major Carnage het volgende:

[..]

Voordat ze gingen patchen wel.. Daarna crasht het altijd als je dat smp command doet
rare patches dan :(

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Vorige week vrijdag tijdens een privé lan 8 uur geknalt naast een gamer die probleemloos Quake 3 draaide met SMP op een BP6 moederbordje (Celly 366@500 geloof ik). Laatste pointrelease en verschillende mods gespeeld.
Sterker nog: Quake 3 SMP is voor hem nooit nooit een probleem geweest met geen enkele pointrelease van ID.

Verwijderd

Ik heb nog nooit Q3 op SMP in actie gezien, maar een maat van me die nogal veel voor SMP-systemen developed, zegt dat Q3 sowieso niet echt optimaal gebruik maakt van SMP. Threads worden wel verdeeld over de cpu's, maar de load is niet 50-50, meer 80-20, omdat sommige threads zwaar afhankelijk zijn van andere threads. Kortom, als Q3 je enige SMP-supporting programma is, dan hoef je daar geen tweede cpu voor aan te schaffen. Maar nogmaals, zijn niet mijn woorden.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Bij Q3 moet je er een command in je snelkoppeling toevoegen, misschien kan je dat ook es bij mohaa proberen. (ik weet da command nie)
Pagina: 1