Hmmm.. vreemd... is dit bij alle BIN/CUE's die je hebt zo? Altijd al gehad? Bij verschillende CD's? (merk, dye enz...) Laatste firmware? Ik ben ook heel benieuwd wat Nero voor melding geeft bij een poging... probeer dat proggie eens...
Verwijderd
ik weet niet hoe je het moet oplossen ik weet wel een andere oplossing als het branden via nero niet gaat werken
je kan hem ook uitpakken met Isobuter/Winiso/winimage
en dan via je Brandprogramma Fikken
het is wel Dubbelop maar ja
misschien ligt het aan de aspi drivers (ik zeg maar wat)
je kan hem ook uitpakken met Isobuter/Winiso/winimage
en dan via je Brandprogramma Fikken
het is wel Dubbelop maar ja
misschien ligt het aan de aspi drivers (ik zeg maar wat)
hmm ok dan brand ik hem wel gewoon.. Ik heb de bin/cue bestand nu uitgepakt met Isobuter en wil hem gaan branden. Maar hoe moet ik hem nu branden onder nero ? (als gewone file of als iso of iets anders) ?
Houd er rekening mee dat een evt. kopieerbeveiliging nu misschien problemen gaat geven 
Over hoe te branden met Nero? Maak een nieuwe CD-ROM compilatie met de juiste volumenaam enz enz... en gooi de bestanden op de CD zoals ze erop stonden in de BIN... dan zou ik verder voor ISO Level 1, Mode 1 en geen relaxed ISO dingen kiezen (evt. Joliet aanzetten als er lange namen zijn)... verder Disc At Once kiezen en de CD finalizen en t moet lukken
Over hoe te branden met Nero? Maak een nieuwe CD-ROM compilatie met de juiste volumenaam enz enz... en gooi de bestanden op de CD zoals ze erop stonden in de BIN... dan zou ik verder voor ISO Level 1, Mode 1 en geen relaxed ISO dingen kiezen (evt. Joliet aanzetten als er lange namen zijn)... verder Disc At Once kiezen en de CD finalizen en t moet lukken
thnx maar bij burn kan ik alleen track at one kiezen en geen Disc At Once .. (lukt wel bij cdrom UDF/iso)
Ik meen dat een BIN/CUE alleen met DAO gebrand kon worden.. het is i.i.g. erg raar dat DAO er niet bij staat, aangezien mijn stokoude 4x4x32 philips dit al kon... 
je zou kunnen kijken wat het uitmaakt als je nieuwe firmware in je fikker gooit...
je zou kunnen kijken wat het uitmaakt als je nieuwe firmware in je fikker gooit...
hmm sterker nog ik kan gewoon via nero onder file/burn image branden... hopen dat het lukt (ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je met nero ergens iets moeste veranderen in de bin/cue bestand) maarja ff kijken
Oww dacht dat je dat al geprobeerd had
Nero kan idd ook BIN/CUE gewoon fikken
zelf nooit iets hoeven te veranderen in een CUE ofzo...
succes!
succes!
Pagina: 1