ik heb vandaag een aantal softsynths geinstalleerd van Native Instruments.. maar om deen of andere reden staat de FM7 niet in het rijtje van VST instruments in Cubase..terwijl de rest daar wel staat.. iemand enig id waar dit aan kan liggen.. en hoe ik een instrument kan toevoegen?
Heb je wel de VST versie geinstalleerd? Bij de installatie kun je kiezen tussen DX of VST dacht ik.
ben hem nu opnieuw aan het installeren.. moest inderdaad nog aanvinken dat hij als VST geinstalleerd moest worden,.. hoefde bij de anderen niet .vandaar..:)
wat een geweldig super instrument is dit trouwens!!
Zekers, staat ook bovenaan op mijn lijstje.
super is die fm7 he..als je die vette "superstrings" moet hebben (de patch dus, compleet legaalOp vrijdag 29 maart 2002 21:44 schreef nikao het volgende:
ben hem nu opnieuw aan het installeren.. moest inderdaad nog aanvinken dat hij als VST geinstalleerd moest worden,.. hoefde bij de anderen niet .vandaar..:)
dan moet je ff zeggen,..
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
uiteraard wil ik die hebben
.. heb de presets addon al. maar men wat een BERG geluiden!.. das ff goed zoeken
.. maar wat een heerlijk ding..
Die wil ik ook wel! kun je 'm me mailen?Op zaterdag 30 maart 2002 02:26 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
super is die fm7 he..als je die vette "superstrings" moet hebben (de patch dus, compleet legaal)
dan moet je ff zeggen,..
Bvd
htf99@yahoo.com
ik meot em ff opniew maken.. ik post em morgen wel ff
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ik weet dak ik ongeduldig ben maar heb je 'm al?Op zaterdag 04 mei 2002 23:06 schreef gitaarwerk het volgende:
ik meot em ff opniew maken.. ik post em morgen wel ff
Pagina: 1