Welke distro is het beste geschikt (heb nix kunnen vinden middels de search), waarin TCP/IP (dus netwerk ondersteuning
en X zit. Wel zo klein mogelijk, dus RedHat en SuSE vallen af.
Debian, Peanut, LFS, Gentoo, Btw Suse met X = 300-400 Meg, Redhat dito.
Een X server is een X server en die is onder alle distro's even groot hoor.
Btw, als jij een GNU/Linux systeem wil ZONDER TCP/IP dan zal je zelf een kernel moeten compileren zonder die support. Ik heb nog nooooooit gehoord van een kernel zonder TCP/IP... rare vraag.
Een X server is een X server en die is onder alle distro's even groot hoor.
Btw, als jij een GNU/Linux systeem wil ZONDER TCP/IP dan zal je zelf een kernel moeten compileren zonder die support. Ik heb nog nooooooit gehoord van een kernel zonder TCP/IP... rare vraag.
Ik had die topic al doorgenomen, maar niet een echt bevredigend antwoord gevonden, zodaar mijn vraagOp vrijdag 29 maart 2002 20:28 schreef yeadder het volgende:
[topic=152316]
Weet ik. Het is echter raar dat hij erom vraagt omdat je geen enkele pre-compiled kernel gaat vinden die het NIET heeft.Op vrijdag 29 maart 2002 20:32 schreef tyl het volgende:
hij vraagt ook om tcp/ip
De linux bak moet een ding doen, dat is een enkele (grafische) applicatie opstarten en via het netwerk kunnen communiceren (tcp/ip dus ;-). Voor de rest hoeft die pc nix anders te kunnen, behalve geheel dicht getimmerd te zijn, maar dat moet lukken
is gemeldOp vrijdag 29 maart 2002 20:41 schreef beelzebubu het volgende:
hoort dit niet in het welke-distro topic
Als je teveel tijd
hebt moet je kijken op
http://www.linuxfromscratch.org/
kan je zelf een distro in elkaar knutselen.
http://www.linuxfromscratch.org/
kan je zelf een distro in elkaar knutselen.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Of je kijkt even hier rond: [topic=152316]
Volgens mij staan daar zo ongeveer alle antwoorden in op de vragen die je kunt hebben.
Volgens mij staan daar zo ongeveer alle antwoorden in op de vragen die je kunt hebben.
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()