Keyboard Mod; eindelijk een linkshandig toetsenbor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 21:11

Borry

prutsen is mijn leven

Topicstarter
Wat vind je van mijn linkshandige toetsenbord...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.h.weustink/tweakfiles/toets2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.h.weustink/tweakfiles/toets1.jpg

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL lijkt me niet echt handig maar ok, orgineel ;)
Is et geen fotosoep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

wat heb je nou gemod? of heb je em zelf helemaal gemaakt?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit heb ik nu nog nooit gezien, hoe heb je dat in godsnaam gedaan?? eerst vorm gegoten ofzo??

Maaruh het zieten er wel lachuh uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word er gewoon duizelig van als ik er naar kijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Topicstarter
Als je echt linkshandig bent is het verekte handig.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-07 15:21

Sebazztiaan

sebas!

Dat is wel heel veel werk, eerst een foto maken van je toetsenbord, daarna de zooi spiegelen en dan opnieuw alle toetsjes omdraaien en knippen en plakken, damn wat een werk maar supergedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Die kan je gewoon kopen bij van die linxhandige shops.

Hier zie je voorbeeld.
http://www.fentek-ind.com/modular.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 19:47 schreef Borry het volgende:
Als je echt linkshandig bent is het verekte handig.
Neej want als je links bent speel je toetsen met rechts en muis met links dus is niet echt handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-03 08:21
Op vrijdag 29 maart 2002 19:52 schreef G4s het volgende:

[..]

Neej want als je links bent speel je toetsen met rechts en muis met links dus is niet echt handig :)
'

erm.. speel jij met je cursortoetsen dan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 29 maart 2002 19:56 schreef Mephix het volgende:

[..]

'

Wat is er zo vreemd met spelen met cursortoetsen :?
Of speel jij liever met je functietoetsen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46

Epsilon

[..]

'

uhm sorrie, maar hoe wil jij alleen met je muis spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephix
Op vrijdag 29 maart 2002 19:56 schreef wfvn het volgende:

[..]

elke gamer speelt met ESDF of een variant daarvan. Cursortoetsen staan geïsoleerd en zijn daarom erg onpraktisch.. (bind-toetsen te ver weg e.d.) verder zit het ESDF gedeelte links en dus beter voor je houding. Wellus op een lan gekeken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 11-08 12:06
Ik ben ook linkshandig maar muis gewoon met mijn rechterhand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

'

Ja is veel beter voor linksen want dat zit je vlakbij
ctrl = bukken
\ = springen
shift = lopen/renne
enter = chat
del = verschild
end = verschild
pagedown = verschild
numpad 0 = use
numpad 1 = verschild
numpad 4 = last used weapon
numpad 7 = verschild

:) zo heb ik het altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 19:56 schreef wfvn het volgende:

[..]

WASD wordt veel meer gebruikt, oa omdat je dan met je pink op [CTRL] kan rammen en met je duim op [SPATIE], en je kan veel ruimer zitten met je armen, moet je eens proberen is echt een hele grote verbetering, je kan trouwens ook makkelijker bij de [E] (Use in elk spel bij mij) en bij de [Nummers] om van gun te wisselen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fentek-ind.com/cbluekeyboard.jpg
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat je bent? Je bent een leipo. :D

Nofi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephix
Op vrijdag 29 maart 2002 19:59 schreef Thunder het volgende:

[..]

WASD wordt veel meer gebruikt, oa omdat je dan met je pink op [CTRL] kan rammen en met je duim op [SPATIE], en je kan veel ruimer zitten met je armen, moet je eens proberen is echt een hele grote verbetering, je kan trouwens ook makkelijker bij de [E] (Use in elk spel bij mij) en bij de [Nummers] om van gun te wisselen oid.
precies.. alleen gebruik ik dan meestal ESDF..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45
>> [forum=6].
Niet echt een mod he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 29 maart 2002 19:58 schreef Mephix het volgende:

[..]

elke gamer speelt met ESDF of een variant daarvan. Cursortoetsen staan geïsoleerd en zijn daarom erg onpraktisch.. (bind-toetsen te ver weg e.d.) verder zit het ESDF gedeelte links en dus beter voor je houding. Wellus op een lan gekeken ???
Niet van die supergrote gevallen...

Maar even voor de gein: Heb je wel eens geteld hoeveel toetsen er binnen het bereik liggen als je WEL de cursors gebruikt?

Je hebt de ctrl, shift, enter en \ onder de pink. Verder zijn del end en pagedown ook goed te bereiken. De 3 daarboven iets minder, maar ook nog lekker...

Houding: Indien je genoeg ruimte hebt: gewoon toetsenbord overdreven naar links leggen...

Ik heb een hekel aan een vracht knoppen die direct tegen m'n movement-knoppen aan zitten... dus ik ben (blijkbaar 1 van de weinigen) die echt de cursor-toetsen gebruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 16:10

markvt

Peppi Cola

blij dat ik niet links ben, een echt links toetsenbord kost 99$ dat betaalde je in 1988 voor een toetsenbord jah :D

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 16:10

markvt

Peppi Cola

Op vrijdag 29 maart 2002 20:02 schreef wfvn het volgende:

[..]

Maar even voor de gein: Heb je wel eens geteld hoeveel toetsen er binnen het bereik liggen als je WEL de cursors gebruikt?

Je hebt de ctrl, shift, enter en \ onder de pink. Verder zijn del end en pagedown ook goed te bereiken. De 3 daarboven iets minder, maar ook nog lekker...

Houding: Indien je genoeg ruimte hebt: gewoon toetsenbord overdreven naar links leggen...

Ik heb een hekel aan een vracht knoppen die direct tegen m'n movement-knoppen aan zitten... dus ik ben (blijkbaar 1 van de weinigen) die echt de cursor-toetsen gebruikt....
neehoor, 0 is jump :D tis verrekte makkelijk niet per ongeluk op een naastliggende knop dauwen tijdens het lopen.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 29 maart 2002 20:04 schreef markvt het volgende:

[..]

neehoor, 0 is jump :D tis verrekte makkelijk niet per ongeluk op een naastliggende knop dauwen tijdens het lopen.
Wow... we zijn al zeker met z'n 3en.... die de cursors gebruiken.... :+

kep trouwens ook genoeg toetsen bij de hand...:

ctrl=kruipen
shift, enter en \ voor diverse zaken zoals reload, use etc. Verder de muis: m1=primaryfire m2=secondaryfire m3=springen duimknop1=reload duimknop2=use scrollen=wapens wisselen (duh)

De belangrijkste zaken heb je dan wel... Bovendien heb ik dus sommige dingen dubbel, en het hele ins/home/pageup/pagedown/del/end-blok nog niet eens benoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephix
Op vrijdag 29 maart 2002 20:02 schreef wfvn het volgende:

[..]

hoeveel toetsen er in de buurt zitten van de cursor toetsen ??? altijd minder dan in de buurt van ESDF natuurlijk.. daar grenzen een hele zooi toetsen aan. probeer het maar eens, na een paar wars wil je niet meer anders. de pink op de Z komt dan ook nog eens heel goed uit, en de duim rust op de spatie. Zo heb je dus echt je 5 vingers in gebruik. En razendsnel switch je je fav. wapens met W en R chat heb ik dan op T en teamchat op V.. shift, ctrl, alt, tab en ` zijn allemaal in de buurt en .. ready for use :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephix
Op vrijdag 29 maart 2002 20:04 schreef wfvn het volgende:

[..]

\
Wow... we zijn al zeker met z'n 3en.... die de cursors gebruiken.... :+
kan het niet helpen dit als een gebrek aan coördinatie uit te leggen... no offense hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 29 maart 2002 20:05 schreef Mephix het volgende:

[..]

kan het niet helpen dit als een gebrek aan coördinatie uit te leggen... no offense hoor...
Tja... moeilijk om te accepteren dat andere personenen andere zaken prettiger vinden. Meteen een |:( is dan absoluut een vereiste blijkbaar...
:?

Maja...

Overigens:

No offence, maar volgens mij heje knap scheve vingers als je wel de esdf-combo gebruikt... Vind ik niet prettig om met m'n middelvinger zo ongeveer op m'n ringvinger te rusten... Geen bewegingsvrijheid voor die 2 vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnivorous1
  • Laatst online: 21-01 17:34
Nou, ook ik gebruik de cursors hoor, en onder ctrl zit springen, del=bukkenn, shift = lopen etc... de rest doe ik wel met de muis... en chatten... ach wanneer doe je dat nou als je echt aan het gamen bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 20:01 schreef Phreak het volgende:
>> [forum=6].
Niet echt een mod he..
Klopt, het is niet echt een Mod, maar als ik gevraagt had waar je linkshandige toetsenborden kunt kopen krijg je alleen maar stomme opmerkingen zoals, draai hem om of ga op je monitor zitten.
Dit heb ik al eens een keer meegemaakt.
Nu heb ik tenminste een boel zinnige reakties gekregen waar ik wat me kan doen en nu weet ik ook waar ik er een kan kopen.

Bedankt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

** zucht **

Ik ben dus ook linkshanding. Me gitaar is linkshandig en that's it. Vanwege RSI met rechts gaan muizen en nooit meer anders. Schrijven en muizen tegelijk: heerlijk

back to topic:

Linkshandig tobo kan ik dus nooit op werken, daar hebben 15 jaren typen wel voor gezorgt. doordat ik links ben maar een redelijk goede coordinatie rechts heb, kan ik razendsnel combies met toetsen als insert en home maken + cursors natuurlijk. Met een linkshandig tobo lukt dat niet meer.. Maar da's mijn mening dan.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook de cursortoetsen. Voor mensen die links zijn(like me!) is dat gewoon veel fijner spelen ivm de positie van je handen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 21:46 schreef jj_valaya het volgende:
Ik gebruik ook de cursortoetsen. Voor mensen die links zijn(like me!) is dat gewoon veel fijner spelen ivm de positie van je handen imho.
Juist jij begrijpt et ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Cool! Nog nooit gezien :D Ziet er wel tof uit :P WIl ik hebben kan ik op 2 computers tegelijk werken :9

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Yep gebruik ook cursor toetsen...
gaan roepen dat een "echte gamer" een andere comy gebruikt is lame als je het mij vraagt...
Iedereen gebruikt wat die zelf het lekkerste vind...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het het irritante van awsd of sedf, dat dan w en s of e en d niet recht boven elkaar zitten, bij de cursors is dat welzo....
Pagina: 1