Internet wordt steeds verbroken

Pagina: 1
Acties:

• Rennic
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-04-2018
Mijn verbinding vliegt er steeds uit. Ik heb een chello account en sinds 3 weken verlies ik op de vreemdste tijden mijn verbinding. Gisteren was het zelfs om de 5 minuten en vandaag is het pas 2 keer voorgekomen. Na een restart of het disablen en daarna weer enablen van de netwerkkaart heb ik direct weer verbinding.

Het ligt echter niet aan mijn computer, software of netwerkkaart, omdat ik inmiddels drie verschillende computers (zowel met XP als met ME) op mijn com 21 modem heb aangesloten. Ook heb ik verschillende kabels gebruikt. Vandaag heb ik met chello gebeld, maar helaas: ze hebben geen idee. "we zullen uw ip adres op de monitor zetten". Daar schiet ik helaas weinig mee op :)

Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt of weet iemand wat ik kan proberen om het op te lossen.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:33
Chello is berucht...

No production networks were harmed during this posting

• Rennic
Dat heb ik begrepen, maar ik kan hier niets over vinden bij search. Dus dat houdt in dat er ook weinig mensen last van hebben en dat het dus normaal niet vaak voorkomt.

Misschien toch maar overstappen naar MX stream of naar Cistron

Verwijderd

Als je cistron kan krijgen zou ik dat doen!!

Hier in Aalsmeer komt dat mischien ook !!

Verwijderd

Ik heb ook een verbinding via chello (Amsterdam) en heb er ook last van. Vooral de laatste weken. Vandaag kreeg ik ze eindelijk aan de lijn, ze konden het telefonisch niet verhelpen. Waarschijnlijk ligt het aan de modem, die wordt dan ook hoogstwaarschijnlijk vervangen. Meerdere mensen hebben hier last van gehad.

Kijk ook ff op www.coax.nl en dan bij het nieuws van 7 maart (bericht is voor gebruikers in Amsterdam weet dus niet of jij daar wat aan hebt)

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

Zit je aansluiting wel goed in elkaar.(bedoel of je wandkontaktdoos inorde is) kijk eens of je geen sluiting hebt in je binnenwerkje.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:25

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Heb ik laatst ook gehad bij verschillende installaties. Oplossing die ook hielp was, Zet in plaats van Windows-Aanmelding....Microsoft Netwerk Client neer...dan is ie al stuk stabieler voor al met com 21

hopelijk kan je hier iets mee

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Rennic
Bedankt,

het gebeurt nu om de 12 uur, dus het gaat al iets beter. Maar dat is natuurlijk nog steeds niet goed.

Ik heb wederom met chello gebeld en daar kwam niets uit. Volgens hun lag het niet aan de modem, hoewel ik steeds meer het vermoeden krijg dat het daar wel aan ligt, maar goed wat kan ik daaraan doen.

Cistron komt vanaf Mei in onze regio. Ze hebben helaas wel een download limiet van 50 gig.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik heb er ook een tijd last van gehad. ERG vervelend :{
na een week was het ineens weer goeed... maar iedereen in mijn wijk had er toen last van.
Chellol beweerde dat het aan mij lag :z

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1