Toon posts:

KLU test. Met welke progamma namaken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Net zoals velen andere mensen heb ik de droom om piloot te willen worden. Alleen zit hier een probleem.

De gehoor test (selectieve luistertest).

ff uitleggen wat dat is:
Je gaat zitten in een lokaal met andere mensen en iedereen krijgt een koptelefoon op. Je krijgt een reeks van cijfers en letters in je linker oor en in je rechter oor. Maar beide kanalen (links en rechts) verschillen van elkaar qua reeksen. Dus de reeksen in je linker oor komen niet overeen met in je rechter oor. Bij een hoge piep moet je alle cijfers opschrijven die je in je rechter oor hoort. Bij een lage piep moet je alle cijfers opschrijven die je hoort in je linker oor.

JAH :P dit is een hektische test.:+

Ik wil deze test oefenen. Nou zijn er waarschijnlijk nog meer personen die dat willen weten dus ......help is erg welkom.:)

Dus hier mijn vraag: "Met welk progamma kan ik zo'n test nabootsen?" Dus ik moet met het progamma apart het linker en rechter kanaal kunnen opnemen. Het opnemen gebeurt mbv een mic. Dan moet het ook (dat zou dan erg fijn zijn) nog zo zijn dat ik de aparte kanalen zo kan behandelen dat beide kanalen sinchroon(of zo iets :) oftewel gelijk kan laten lopen) kan laten lopen.

Waarschijnlijk (weet het wel zeker :)) is er een eenvoudige antwoord op deze vraag....... Ik ben geen pro op audio gebied dus sorry voor de noob vraag.:o

Als er al mensen zijn die dit soort samples al hebben zouden die dan contact met mij kunnen opnemen ?? Want ik zou die samples ook wel willen

Alvast bedankt.

ps: als er iets onduidelijk is vraag op opheldering. Ik zal het meteen geven.:)

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij kan helpen ?? :'(

Verwijderd

ik denk dat wavelab dit wel kan. Je kunt in ieder geval links en rechts apart opnemen en daarna alles bewerken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hehe !! :) bedankt. Is ff kieken of ik het kan downen met kaaza.

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Ik heb de site van een nederlander ergens op mijn eigen pc staan. Zal even posten. Het gaat om een mp3 file van 9Mb en die de test simuleert. De test zelf (uit eigen ervaring) is alleen veel makkelijker! In dit geval geldt: je kunt het wel of niet. Mocht de test niet goed gaan (je hoort de helft niet of iest dergelijks) dan is nog niets verloren hoor! Alle testen die dag bij elkaar geven een overall rating!
Zelf heb ik alle testen voor de KLS, maar ben uiteindelijk niet aangenomen lack aan motivatie! Ander was ik nu aangenomen!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
http://home.wanadoo.nl/tjeerd.schouten/English/passing%20tests/passing%20tests%202.htm

De link naar de site! Plus de download link!

Succes!!!!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Verwijderd

Topicstarter
hey bedankt, ik wist hem al. :) maar dat maakt niet uit. Daarom probeer ik nu zelf samples te maken. 8-)
Pagina: 1