jo, ik ga morgen voor mijn k7t turbo2 een duron1.2 kopen , kan hij 1.6Ghz zonder water koeling? of hoeveel kan hij maximaal?
volgens mij draaien die wel op een giegje of 1,8 hoor
...
pssssst aardkracht was niet serieus... zie smiley 
Lees voor de gein de FAQ van OCM eens door.. dan had je geweten dat zoiets niet van tevoren te zeggen is
Deze faq dus: [topic=324186/1/25]
Lees voor de gein de FAQ van OCM eens door.. dan had je geweten dat zoiets niet van tevoren te zeggen is
Deze faq dus: [topic=324186/1/25]
jo, ik weet het niet 

ff serieus, dit is niet handig. Als je in de faq gekeken had, zou je weten dat dat processorafhankelijk is. Sowieso morgen dat ding kopen, unlocken, en dan MET KLEINE STAPJES overclocken en kijken of ie stabiel blijft.
Als je wil weten wat je proc kan ga je naar http://www.overclockers.com/ en dan cpu database..
De bovenste 10 geloof je niet, en dan heb je ook een idee.
Ook is dit dus een beetje een zinloos topic, en moet je voorstellen dat alle 40.000 gebruikers een post gingen doen met: hoe ver kan ik mijn processor overclocken..werd het ook een beetje een &*(&( zooi...
ff serieus, dit is niet handig. Als je in de faq gekeken had, zou je weten dat dat processorafhankelijk is. Sowieso morgen dat ding kopen, unlocken, en dan MET KLEINE STAPJES overclocken en kijken of ie stabiel blijft.
Als je wil weten wat je proc kan ga je naar http://www.overclockers.com/ en dan cpu database..
Ook is dit dus een beetje een zinloos topic, en moet je voorstellen dat alle 40.000 gebruikers een post gingen doen met: hoe ver kan ik mijn processor overclocken..werd het ook een beetje een &*(&( zooi...
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Er staan er maar 5Op vrijdag 29 maart 2002 19:27 schreef Sparhawk het volgende:
jo, ik weet het niet
[serieuze modus]Ik denk dat je hem op 1,4-1,5 GHz kunt krijgen
[/serieuze modus]
Lees de OCM FAQ even.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()